دلستون

نگفتنی های از دهان در رفته ی مصطفا
دلستون

نخلستون خونه ی نخلا ؛
دلستون آرامگاه منه.
________________

Home

صفحه اینستاگرام

کانال تلگرام

About

آدرس کوتاه شده برای لینک دادن در بلاگفا :

http://goo.gl/Rql0Wp

.

بی منطق

جمعه, ۳ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۱۰:۰۸ ق.ظ

بعدا نوشت: با من بیا


هیچ وقت اینجا نبود اما همیشه با من بود. حالا هم که رفته است انقدر در او غرقم که انگار هنوز همینجاست. انگار اصلا نرفته. از خودم می پرسم مگر می شود کسی که هیچ‌وقت نبوده، برود؟ و مگر می شود کسی که اصلا نرفته، نباشد؟

همین چیزهاست که دیوانه ام میکند...

#

  • مصطفا موسوی

دل نوشته

متن ادبی

نظرات (۵)

چه پست کوچولوی مظلومی:)
پاسخ:
ظاهرا کوچولوئه!
بعضی پستای وبلاگارو که میخونم دلم میخواد کاش میشد چند تا لایک بزنم 
لایکا کمه (با لحن اینایی که میگن: صدا دستاتون نمیاد...)
پاسخ:
خب دیگه الان چند تا لایک زدین! ممنون :)
همین چیزا دیوانه یمان کرده 
پاسخ:
:)
به نظرم بعضی پستها اونقدر ارزش دارند که آدم نظر سطحی می بینه فکر میکنه در حق نوشته ظلم واجحاف شده...

پاسخ:
مهم نیست نظر چقد عمیق باشه، من از لحن نظر میفهمم تاثیر چقذ عمیق بوده و اون برام مهمه :)
  • با تو بدون من
  • دیوانگی هم عالمی دارد !
    پاسخ:
    همه همینو میگن ولی هیشکی خواهان این عالم نیست استاد!
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">