دلستون

نگفتنی های از دهان در رفته ی مصطفا
دلستون

نخلستون خونه ی نخلا ؛
دلستون آرامگاه منه.
________________

Home

صفحه اینستاگرام

کانال تلگرام

About

آدرس کوتاه شده برای لینک دادن در بلاگفا :

http://goo.gl/Rql0Wp

.

تیغ تیز

دوشنبه, ۹ فروردين ۱۳۹۵، ۱۰:۳۸ ق.ظ

آهای در خون من جاری

در قید رگ های منی

گفتی قیدت را بزنم؟


۸ فروردین ۹۴

پی نوشت: شعر، مضمون تکمیل شده ای از یک جمله ی مستعمل در بین فنچ های عاشق پیشه ی دهه هشتادی ست! (قیدت و رگمو با هم زدم!) که البته آن جمله حلقه ی ارتباط بین دو اتفاق را ندارد! که من سعی کردم از چرم این کفش تا به تا برای خودم کفش سالم تری بسازم!

  • مصطفا موسوی

نظرات (۲)

نه انصافا کلاه قشنگی از این نمد دست دوم دوختی! لایک!
پاسخ:
بله این اصطلاح رایج تر بود؛ ممنون! 
نشنیده بودم اینو بین دهه هشتادیا:)
پاسخ:
عبارتو توی گوگل سرچ کنی می بینی!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">