دلستون

نگفتنی های از دهان در رفته ی مصطفا
دلستون

نخلستون خونه ی نخلا ؛
دلستون آرامگاه منه.
________________

Home

صفحه اینستاگرام

کانال تلگرام

About

آدرس کوتاه شده برای لینک دادن در بلاگفا :

http://goo.gl/Rql0Wp

.

سرکار

شنبه, ۲۸ آذر ۱۳۹۴، ۱۱:۰۳ ب.ظ
در شرایطی که شدیدا به دنبال کار بودم و درآمدش هم برایم مهم بود یک موقعیت شغلی پیش آمد که درآمدش هم ( نسبت به درآمد معمول یک مهندس آن هم تازه کار!) خوب بود. اما به دلایل مختلف دوست نداشتم انتخابش کنم که عمده ترین دلیلش عدم علاقه به کار آن زمینه ی کاری و کار در آن سطح کاری بود.
خوشحالم از این که در آن شرایط جرأت به خرج دادم و از خیرش گذشتم و باز هم به جستجو ادامه دادم. ( و البته ممنونم از آقا ناصر که با روحیه دادن ، اعتماد به نفس اتخاذ این تصمیم را در من ایجاد کرد!)
امروز، اولین روز کاری ام بود. در محیطی که فکر میکنم دوستش دارم و کارهایی در آنجا انجام می شود که به انسان حس خوب مهندس بودن را القا می کند. هرچند پول خوبی نگیرد!
با تشکر از خدا !

پی نوشت یک: این پست صرفا جهت ثبت خاطره است و هیچ ارزش دیگری ندارد!
پی نوشت دو: سعدی جان این روزها هر نفسی که فرو می رود مخل حیات است! چه کنیم؟!

*پیشاپیش بابت کلیه ی تبریکات احتمالی متشکرم :)
  • مصطفا موسوی

صرفا جهت اطلاع

نظرات (۶)

  • محسن رجب پور
  • دوست دارم جزء اولین نفرا باشم که بهت تبریک میگم.
    موفق باشی رفیق
    تبریک می گم،
    هم بخاطر انصراف دادن از اون کاری که در حیطه مهندس بودنت نبود و هم برای بدست آوردن کاری که بهت حس خوبی میده، فقط اگه ناشکری آخر پستت نبود خیلی بهتر بود!

  • عطیه میرزاامیری
  • این خیلی باارزش ِ ک وقتی از چیزی خوشتون نمیاد و میدونید ک دوستش نخواهید داشت همون اول رهاش میکنید
    این ینی تکلیف خودتون رو میدونید
    این خیلی باارزش ِ
    موفق باشید
    سلام
    تبریک مهندس!
  • قاصد باران
  • موفق باشید
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">