دلستون

نگفتنی های از دهان در رفته ی مصطفا
دلستون

نخلستون خونه ی نخلا ؛
دلستون آرامگاه منه.
________________

Home

صفحه اینستاگرام

کانال تلگرام

About

آدرس کوتاه شده برای لینک دادن در بلاگفا :

http://goo.gl/Rql0Wp

.

درگیری

چهارشنبه, ۲۷ آبان ۱۳۹۴، ۰۷:۵۹ ب.ظ

یک ماهی است دنبال کار موقتی میگردم تا سال دوم ارشد را با آن سر کنم.  و هنوز نتیجه ی مطلوب حاصل نشده! از بازاریاب و مدیر فروش تا تعمیر و نگهداری دستگاه بسته بندی اتوماتیک! "همه جا رو گشتم . کجایی عزیزم؟" * ( شغل را می گویم!)

خلاصه به این دلیل ها است که حس و حال نوشتن نیست. البته خاطرات جالبی از این ایام کایابی تا به حال حاصل شده که سر فرصت و کم کم برایتان تعریف می کنم!


* یک مصرع از آهگ زیبای "کجایی؟" محسن چاوشی است.


پی نوشت: ضمن احترام به مخاطبین عزیزم،  با اجازه تا اطلاع ثانوی کامنت را پاسخ نمیدهم، جز به ضرورت :)

  • مصطفا موسوی

صرفا جهت اطلاع

نظرات (۲)

در کمال احترام حاضرم شغلمو بهتون دو دستی تقدیم کنم:)
پاسخ:
شما یزرگوارید :)
سلام
خداقوت
من هم حدود چند ماهی هست که دنبال پاره وقت هستم که در کنار ارشد بتونم به درسها و پایان نامه برسم ولی هنوز کار مناسبی پیدا نکردم و البته بوده جاهایی ولی ...
ان شاالله به زودی کار مناسبی پیدا می کنید.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">