دلستون

نگفتنی های از دهان در رفته ی مصطفا
دلستون

نخلستون خونه ی نخلا ؛
دلستون آرامگاه منه.
________________

Home

صفحه اینستاگرام

کانال تلگرام

About

آدرس کوتاه شده برای لینک دادن در بلاگفا :

http://goo.gl/Rql0Wp

.

فالو می، بوفالو!

چهارشنبه, ۲۹ مهر ۱۳۹۴، ۱۱:۳۴ ق.ظ

یک شخص ناشناس، معمولا دختر، در اینستاگرام شما را فالو میکند. می روید ببینید کیست؟ خب پروفایلش شخصی است. باید درخواست فالو بدهید تا ببینید عکسها را. درخواست میدهید و فردا که اکسپت شد شاید باز بروید نگاه کنید شاید هم نه. اما اگر قبلش دقت کنید می‌بینید که مثلا ۱۲هزار تا فالوئر یا همان دنبال کننده دارد! آن هم کی؟ یک دختر مثلا ۱۷ ساله! چطور؟! با همین روش فالو کن تا فالو کنم (و خنده دار است خصوصی کردن پیجی که ۱۲هزار بیننده دارد! فقط به قصد کنجکاو کردن و فالو گرفتن!) 

آنوقت ما وبلاگ نویسهای بیچاره مطالبمان چقدر مخاطب دارد؟! خودتان میدانید!

بله عزیزان دلم! اینگونه دنیایی است که مطلب یک بچه، در حال خوردن کیک کاکائویی، با زیرنویس «من خعلی شکمووووئمممم» ده هزار لایک می‌خورد و آنوقت بلاگرهایی بیچاره که تولید مطلب می‌کنند و اتفاقا خیلی خوب هم تولید مطلب میکنند و گاه واقعا قوی و قشنگ می‌نویسند مطالبشان به ندرت چندصد بار دیده می‌شود!

وا وبلاگ نویسیا !

نظرات (۱۸)

  • زهرا معصومی
  • ممنون آقا مصطفی حرفتون حقه آفرین . به وبلاگ منم سر بزنید ممنون
    پاسخ:
    خواهش میکنم :)
  • پریسا ایرانی
  • دقیقا حرف دل من :( 
    البته این روند فالوءر گیری رو من یه ماه تجربه کردم توی همون یه ماه حدود 900 تا پیدا کردم :)))) اما واقعا بیهوده بود !! وقتی میدونی صرفا یه چرخه ست و ربطی به چیزی که هستی نداره :||||| اینجوری شد که من اینستا ندارم :دی 
    پاسخ:
    ۹۰۰ تا :)))
  • مهـرداد ابراهیمی
  • آخ گفتی !
    پاسخ:
    آخ!
    چقدر هندونه گذاشتی زیر بغل وبلاگ نویسا، اتفاقا من متاسفانه تعداد کمی از بلاگر ها رودیدم که توی اینستا به خوبی همون بلاگشون فعالیت کنن چون محیط بلاگ با ایسنتا خیلی متفاوته
    اینستا بیشتر متعلق به آدم تنبل هاست که حال خوندن ندارن و خیلیهاشون هم همین بچه های دبیرستانی هستند که اتفاقا فحش های نون و آبداری هم بلدند...
    خلاصه بگم داشتن سی تا فالوور که حرف آدم رو بفهمن شرف داره به سی هزار تا نفهم فالو بَک کننده!
    پاسخ:
    نمیدونم
    به نظرم باید یه شبکه هم برای بلاگرها توی اسمارت فون ها ساخته بشه! مثلا سایت های ارائه دهنده در یک اقدام هماهنگ یه اپلیکیشن یکدست رو بسازن و...
    این خواب غفلت داره منجر به افول محسوس وبلاگ نویسی میشه...
    بسیار عالی. این از خاص بودن شماهاست
    پاسخ:
    شرمنده میفرمایید!
    الان که وبلاگام قومی وقبیله ای وهم کلاسی وهم دانشگاهی شده...حتی کامنت گذاشتن هم...

    یه عده بلاگرم هستن که فک میکنن چون قلمشون قویه دیگه باید راه بی افتی امضا بگیری ازشون .فقط به واسطه ی معروف شدنشون... 
    پاسخ:
    آره کاملا موافقم با حرفتون!
    متاسفانه توی هر قشری این باند ها تشکیل میشه. مثلا هنرمندا، ورزشکارا ، شعرا و... که خب خوب هم نیست...

    هـــــئئئئئئئئئــی. آی گفتی. دنیای مجازی هم دنیای مجازی قدیم.

    پاسخ:
    آره یکی دو سالیه همه چیز ریخته به هم!
    چقدر زیبا گفتید.
    و چقدر باحالیم! که با همین تعداد اندک با عشق می نویسیم!
    نه؟!

    پاسخ:
    ما خیلی باحالیم!
  • پرهون | Printemps
  • آدم کسی رو که نمی شناسه چرا باید فالو کنه و ازش توقع فالو بک داشته باشه؟ من واقعا در این حدود یک سالی که اینستا دارم کسانی رو فالو می کنم که هر دو طرف همو می شناسیم. اگه طرف نشناسه یا فکر کنه خیلی شخص مهمیه که انگار فقط من اونو می شناسم و توی دنیای واقعی می گه می خنده و توی دنیای مجازی دنبال فالوئره به نظرم رفاقت هیچ جوره با او فرد ارزش نداره!
    پاسخ:
    آخه من دیدمحتی این پیج ها چند کیلو فالوئر که جمع شد براش میفروشنش! کلا جالبه!
    واااااای
    پای این متن باید خون گریه کرد!!!!
    پاسخ:
    دقیقا (گریه ی حضار)
    وبلاگ هم همینه
    کامنت میذارن تا بهشون سر بزنی و براشون کامنت بذاری!
    چقدر خوب بود این نوشته

    کاش میشد راه حلی پیدا کرد
  • بانو ف تک نقطه
  • پس سینه میزنیم برای طفلکی بودن خودمون :|
  • آناهــیــ ـــتا
  • اینکه باز خوبه, اینایی که میان تو تلگرام همین عکسای من شکموعم!  رو ری شر می کنن تو گروها و اعضای گروها هم باز تو تمام گروهای دیگه شر می کنن و اینا رو نمی فهمم :| 
    من نظراتی که ربطی به پست ام نداره رو تایید نمیکنم.چون فکر میکنم اگر تایید کنم دیگران فکر می کنند دنبال لایک و کامنت هستم و فکر می کنم کوچک می شوم
    شاید اگه اونایی که پست " من خیلی شکمو هستم " رو لایک میکنن و کامنت میذارن یه روزی بشن خواننده های وبلاگا، مخصوصا وبلاگایی که حرفای مهم میزنن نه مث وب من که فقط دلنوشته هامه... ، اونوقت اون بلاگرا تصمیم بگیرن کلا بی خیال نوشتن بشن!!!
    اونا افرادی هستن که نخونده لایک میکنن و بی اعتقاد کپی میکنن، به چه دردی میخوره همچین مخاطبایی؟!!
  • فروردین دخت
  • گل گفتی....
    خودت را درگیر این مسائل نکن مرد ! واقعن هیچ حقارتی بد تر از این نیست که جای دختری باشی که فقط به خاطر عکس پروفایلش فالو میشود ...

    من هم نقاشی هامو میذارم اینستا و خیلی باید بجنگم برای ۴ تا فالور و اینا :دی
    خاص باش و کم بیننده ! اینرا یکی از خواننده های خاموشم به من یاد داد :/
    پاسخ:
    نخواستم جای کسی باشم بابا! ولی خب بالاخره همه چیز برعکسه دیگه!
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">