دلستون

نگفتنی های از دهان در رفته ی مصطفا
دلستون

نخلستون خونه ی نخلا ؛
دلستون آرامگاه منه.
________________

Home

صفحه اینستاگرام

کانال تلگرام

About

آدرس کوتاه شده برای لینک دادن در بلاگفا :

http://goo.gl/Rql0Wp

.

جان شما راه ندارد!

يكشنبه, ۲۶ مهر ۱۳۹۴، ۰۹:۵۶ ق.ظ

* شما اگر در یک‌بوتیک شیک، یک تیشرت ۶۸هزار تومنی را تا ۳۰هزار تومان چانه بزنید، خوشحال می‌شوید یا ناراحت؟!

من که بعد از این اتفاق از خریدش منصرف شدم، آخر به شعور آدم بر می‌خورد!


* دیروز از جلو یک کت و شاوار فروشی رد می‌شدم. تا نگاهم به ویترینش خورد فروشنده که نمیدانم کجا کمین(!) کرده بپد بیرون پرید و گفت: « بفرمایید، کت و شلوارهای جدید و خوبی داریما.» گفتم:«ممنون آقا». گفت:« بفرمایید ببینید ضرر نداره.» گفتم:« آقا من اصلا کت و شلوار نمی‌پوشم.» گفت:« چرا؟! حیف نیست هیکل به این قشنگی (چه سری ، چه دمی ، عجب پایی!) تو باید کت و شلوار بپوشی. بیشتر از اسپرت بهت میاد!» دیدم دست بردار نیست! گفتم:«داداش حرف شما مثل اینه که لب خیابون چشمت بخوره به یه تاکسی، بعد راننده بگه آقا چرا اینجا وایسادی؟ بیا ببرمت تجریش، ببرمت دربند و درکه. حیف نیست تو این هوا تو خیابون وایسادی؟ اونجا بیشتر خوش میگذره!...»  این را که گفتم چند ثانیه سکوت شد و بعد من و او و همکارش سه تایی پقی زدیم زیر خنده! و خلاصه از دستشان خلاص شدم.


* دیروز بعد از‌ماجراهای گوناگون تنها خریدی که کردم دو تا رنگارنگ مینو بود برای رفع ضعف! خدایا چقدر لباس خریدن سخت است!

  • مصطفا موسوی

خاطرات روشن

نظرات (۱۱)

رنگارنگ مینو که قدیما بهش میگفتیم کارملا. دوستش میدارم. فاز میده.

میگم خوب حاضر جوابیا.

پاسخ:
معتاد کارملا بودم من ؛
بیسکوییت های رنگارنگت مبارک :|
پاسخ:
مرسی! بهم میاد؟!
پول نداری راه افتادی مانع کسب مردمم میشی، برو دم همون رنگارنگ فروشی واسه خودت بپلک!( اتحادیه حمایت از کاسبان در مقابله با علافان)
پاسخ:
دقیقا به همین نتیجه رسیدم!
واقعا لباس خریدن سخته ولی وقتی انتخابت میکنی خیلی لذت بخشه:)
ایشالا سری بعدی رفتی بتونی خرید کنی.

پاسخ:
ممنون :)
تو شهر ما یک پاساژ هست که کت و شلوار مردونه میفروشن و دقیقا فروشنده هاش به این اخلاق مشهورن و قصد خرید نداشته باشی مجبورت میکنن و مثل عقاب به سمت طعمه حمله میکنن:)


پاسخ:
عقاب واسه یه لحظه شونه!

فروشنده ها هم روش خودشونو دارن! :)

پاسخ:
روش های مزخرف!
  • نیمه سیب سقراطی
  • یعنی یه چیزی فی البداهه گفتین که هیچ حرغفی باقی نموند رسماً :)

    + وای خدا مگه میشه یه آقا هم اینو درک کره باشه ؟؟؟؟
    پاسخ:
    هیکل آدم که از بالانس خارج شده باشه خرید سخت میشه! خانم و آقا هم نداره!
    68 هزارتومنی رو تا 30 تومن اوردی پایین؟؟!! میشه وقتی خواستم برم خرید تو هم با من بیای؟ هر چقدر تخفیف گرفتی نصف نصف!
    در ضمن جوابت به طرف بسیار قشنگ بود
    پاسخ:
    پیشنهاد اغوا کننده ایه!
    ممنون! :)
  • پرهون | Printemps
  • شما نگاه کنید روی همون 30 تومن هم چقدر سوده!
    پاسخ:
    یعنی حس کردم خرید خودش ۱۰تومن هم نبوده!
  • با تو بدون من
  • سلام 
    بعضی ها در خرید رنگارنگ هم  سخت میگیرند. خدا را شکر شما حداقل از آن دسته نیستید ☺
  • کرگدن آبی
  • خییبعلی سخته! :/
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">