دلستون

نگفتنی های از دهان در رفته ی مصطفا
دلستون

نخلستون خونه ی نخلا ؛
دلستون آرامگاه منه.
________________

Home

صفحه اینستاگرام

کانال تلگرام

About

آدرس کوتاه شده برای لینک دادن در بلاگفا :

http://goo.gl/Rql0Wp

.

گزارش کوتاه 02

سه شنبه, ۲۳ مهر ۱۳۹۸، ۱۱:۵۴ ب.ظ

خب، آزمون نظام مهندسی رو دادیم و تموم شد رفت. نظارت رو خیلی خوب دادم. طراحی هم لب مرز.

به لطف یکی از دوستان توی یه گروهی عضو شدم که مال یکی از اساتید معروف آزمون نظام بود و اونجا شاگرداش رفع اشکال میکردن. قبل و بعد آزمون توی گروه فعال بودم و سوال میکردم جواب میدادم. باعث افزایش تسلطم شد. بعد آزمون دیدم اکثر سوالا رو حل کردم و بقیه شم میتونم حل کنم (سوالا از طریق عکس منتشر شد بعد آزمون) هیچی دیگه نشستم یه پاسخنامه تشریحی مفصل برای آزمون نوشتم! به چند تا سایت پیشنهادش دادم و آخر یکیشون( تاسیسات نوین) ازم خرید. هرچند قیمت پایینی خرید اما عجله داشتم. به هرحال خرج کتابای آزمونم در اومد!

دانلود پاسخنامه آزمون نظام مهنوسی تاسیسات مکانیکی مهر 98

نکته مثبت دیگه ای که این چند وقته داشت این بود که فهمیدم چقدر از آموزش دادن خوشم میاد. فلذا احتمالا چند تا جزوه خلاصه و آموزش حل مسئله در همین زمینه بنویسم هم برای کسب درآمد هم برای دادن زکات علم! (زکات علم لزوما مجانی یاد دادنش نیست!)

فقط امیدوارم فردا پاسخنامه رو به قیمت نجومی نذاره! چون باعث میشه کپی بشه و ضرر کنه. همینجوریشم کپی میشه. ماها کلا به استفاده  دسترنج دیگران به طور رایگان معتادیم.

دیگه فعلا عرضی نیست. کربلا هم نرفتم. اما امسال میرم بالاخره.

نظرات (۱۰)

به به. چقدر فعالیت :))

خدا قوت واقعا

پاسخ:
میدونم ازم بعیده:))

آره خب. اینقدر آه و ناله بودید چندوقت الان اومدم دیدم حرکتی زدید شاد شدم :))

پاسخ:
دیگه گفتم که میخوام آه و ناله ها رو بذارم کنار اینجا
آه و ناله های بیشتر در کانال :))

آفرین :) @

پاسخ:
مچکرم ~

پسرم از موفقیتت بسی بسیار زیاد خوشحال شدم 

من از اون وقتی که آموزشای مربوط به بلاگ رو پست نوشتی توی پیشونیت خوندم استعداد شگفت انگیزی در تدریس مجازی داری چه برسه به واقعی :)

پاسخ:
یا خدا! یه مخاطب از عهد شباب!
خودمم یادم رفته بود اونا رو نوشتم:))
ممنون ممنون:)

عید بیا بریم، منم میام ، چادر میزنیم :-)

پاسخ:
تو تجالت نمشی همش اینور اونوری؟ 

به به 

به سلامتی

پاسخ:
مخلصیم

دلمان تنگ شده برایتان:(

پاسخ:
ارادتمندیم
الان نسبتا بهتر شده که وبلاگم:)

این رو می‌شه یه انقلاب شیرازی قلمداد کرد:)

خوشحالم بابت تکون دادن به خودت و جمع کردن بساط آه و ناله.

امیدوارم این فعالیت‌ها استمرار داشته باشه

و به زودی شغلی رو که همیشه آرزوش رو داشتی شروع کنی.

 

پاسخ:
شغلی نیست که همیشه آرزوشو داشته باشم ولی مرسی :))

منم نگفتم این شغل، گفتم به زودی... دقت کن فرزندم

پاسخ:
نه من منظوذم این بود که حتی نمیدونم چه شغلی رو آرزو دارم! 
  • بانوچـه ⠀
  • به امید موفقیت در آزمون

    پاسخ:
    خیلی ممنون :)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">