دلستون

نگفتنی های از دهان در رفته ی مصطفا
دلستون

نخلستون خونه ی نخلا ؛
دلستون آرامگاه منه.
________________

Home

صفحه اینستاگرام

کانال تلگرام

About

آدرس کوتاه شده برای لینک دادن در بلاگفا :

http://goo.gl/Rql0Wp

.

صاب مال

چهارشنبه, ۳۱ تیر ۱۳۹۴، ۰۱:۰۲ ق.ظ
دوستی دارم که در یک دانشگاه دولتی اما با سطح نه چندان بالا پزشکی می‌خواند. بعد از دو سال دوندگی و نامه گرفتن از هرکس که فکرش را بکنید  ( مثلا نامه‌ی وزیر بهداشت وقت، خانم وحیددستجردی را خودم توی دستش دیدم!) بالاخره توانست برای چند ترم مهمانی گرفتن موافقت دانشگاه مقصد یعنی دانشگاه عریض و طویل علوم پزشکی شیراز را جذب کند. اینجا بود که برای انجام کارهای نهایی به دانشگاه مبدأ رفته بود. آنجا با مهمانی گرفتن او مخالفت کردند!
گاهی صاحب مال ول می‌کند اما دزد ول نمی‌کند !
  • مصطفا موسوی

خاطرات روشن

نظرات (۶)

مگه داریم؟ مگه میشه؟

0_0

وا


پاسخ:
زیاد اتفاق میفته که!
من خودم چند مورد از این اتفاقها دیدم و گاهی مخالفت افرادی که اصلا انتطارش نداری جای تعجب داره...

ایشالا که این مورد هم به زودی رفع بشه
پاسخ:
رفع شده!
مادر دوستم رفت اونجا و خراب شد رو سرشون! موافقت رو گرفت و اومد!
این است قدرت مادران!
منم انقد این دردسرا رو کشیدم به خاطر فقط یه شماره و خطای دید دانشگاهم سرنوشتم عوض شد
من بعد چهار ترم مهمان دائم گرفتم اونم اخر سر دست به دامن نماینده مجلس شهرم شدم که دیگه حرف نزدن
لعنت به تمام دانشگاه های با سطح پایین دانشجو ندیده:((

پاسخ:
حالا لعنت که نه
اما از خدا براشون توفیق مسئلت میکنیم!
ی چیز بگم فقط نخندین:

من تازه متوجه ی اون شکل سر آدمی که با "دلستون" نوشتین شدم:)

جالب شده خیلی...
آفرین
راستی من گاهی مطالب جالبتون رو به صورت گروهی در خانوادم و جمع دوستان به نمایش میذارم
پاسخ:
یعنی تا حالا سوال پیش نیومده بود که اون چیه و چرا هر تیکه ش یه رنگه؟!
اشکال نداره !
شما لطف دارید
داشتن مخاطبایی مثل شما به آدم انرژی میده :)
خودم از اینکه تا به حال نظرم جلب نکرد تعجب کردم:)

ما هم با خوندن مطالبتون گاهی بیشتر به اطراف و اتفاقها دقت می کنیم و از طرف دوستان بهتون این ذوق و استعداد را تبریک میگم...
پاسخ:
 شرمنده می فرمایید
مرسی :)
  • یک مردِ جدّی
  • باورت میشه کسی رو میشناسم که از دانشگاه آزاد... به دانشگاه دولتی روزانه در همان رشته پزشکی که شما میفرمایید انتقالی گرفته؟!؟؟؟؟؟

    پارتی : پدرشان که عضو هیئت علمی دانشگاه دولتی مذکور هستند!

    +اگر خودم از نزدیک با این شخص در ارتباط نبودم باورم نمیشد!
    پاسخ:
    منم الان باورم نمیشه! اما به قرینه ی اتفاقات مشابهی که دیدم حرفتونو قبول می کنم!
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">