دلستون

نگفتنی های از دهان در رفته ی مصطفا
دلستون

نخلستون خونه ی نخلا ؛
دلستون آرامگاه منه.
________________

Home

صفحه اینستاگرام

کانال تلگرام

About

آدرس کوتاه شده برای لینک دادن در بلاگفا :

http://goo.gl/Rql0Wp

.

دلتنگی های پررنگ نیمه شب

دوشنبه, ۲۴ تیر ۱۳۹۸، ۰۱:۳۶ ق.ظ
لبریز از حرف که نه، لبریز از بروز احساساتم. دوست دارم حس های درونی ام را که شاید خیلی هم عمیق نباشد را با جملات یا شعر های جگرسوز با دیگران به اشتراک بگذارم. اگر کانال تلگرامم شلوغ تر بود یا نه همین کانال بود اما تلگرام را پاک نکرده بودم. یا اینستاگرام و.. را پاک نکرده بودم الان توی یکی دو تا از آن تریبون های غم، مثلا می‌نوشتم: "یاد عبور ماه از آن کافه ها به خیر/ از یاد رفت قصه‌ی ما، یاد ما به خیر" یا چه میدانم آهنگی را استوری می‌کردم که می‌خواند "یار قشنگ دلم/ بیا که تنگه دلم" یا آن یکی که با سوز می‌خواند: "اینجوری پیش بره، تموم میشه تنم/ برگشته عادتِ ناخن جویدنم" یا چیزهایی از این قبیل. بعد دلم جای سبک تر شدن سنگین تر میشد. و این همان چیزی ست که می‌خواستم!
این حجم اندوه از پا درم نمی‌آورد. بیشتر می‌خواهم. "پر کن پیاله را" 
  • مصطفا موسوی

نظرات (۳)

  • منتظر اتفاقات خوب (حورا)
  • "من فلسفه‌ای دارم یا خالی و یا لبریز"
    پاسخ:
    آ باریکلا 
    بازم هیچکی برات کامنت نذاشته؟ :))))
    پاسخ:
    نمیدونم چرا بعضی پستا رو میذارم ملت بدشون میاد :)))
    اینجا نمیشه گذاشت؟
    پاسخ:
    هر مدیومی اقتضائات خودشو داره. روزانه میشه از ده تا حس مختلفت ده تا پست کانالی یا استوری گذاشت. اما ده تا پست وبلاگی نه :)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">