دلستون

نگفتنی های از دهان در رفته ی مصطفا
دلستون

نخلستون خونه ی نخلا ؛
دلستون آرامگاه منه.
________________

Home

صفحه اینستاگرام

کانال تلگرام

About

آدرس کوتاه شده برای لینک دادن در بلاگفا :

http://goo.gl/Rql0Wp

.

از نوشتن ها

سه شنبه, ۱۸ تیر ۱۳۹۸، ۰۶:۵۷ ب.ظ

دیروز انجمن ادبی بودم. هر از چندی می روم تا در فضای شعر قرار بگیرم. بگذریم از جو سرد و چشم و هم چشمی های بیجایی که همیشه بعضی اعضای اینگونه انجمن ها دارند، قرار گرفتن در چنین فضاهایی به تحریک ذوق آدم کمک می‌کند.

اما چیزی که در این مدت کوتاه برای من آشکار شد جدای از این مسائل است. چند بار من هم رفتم بالا و چیزکی اگر نوشته بودم خواندم. یک جلسه، دو جلسه، ده جلسه. اما دیگر تمام شد. هرچه در این سال‌ها نوشته بودم را خواندم و تمام شد. دیروز که انجمن خلوت بود و کسی چیزی برای خواندن نداشت، تصمیم گرفتم از توی وبلاگ چیزی بردارم و بخوانم. هر چه پست ها را زیر و رو کردم هیچ مطلبی که ارزش خواندن داشته باشد را نیافتم!

پاک نا امید شدم! من چرا فکر میکردم دارم می‌نویسم؟ چرا ذوقم را یا با بی محلی کور کردم و یا بی آن که مطالعه کنم، فکر کنم، پرورش دهم و به جایی برسانم، غوره وار توی این جا و آنجا از درخت کندم و نگذاشتم مویز شود، شراب شود؟ چرا به چند به به از کسانی مثل خودم دلم را خوش کردم؟ پس من کی قرار است یک کار بزرگ کنم؟ 

  • مصطفا موسوی

نظرات (۶)

خودتو حیف نکن پسر
هنوزم پست‌ها و شعرهای قبلی ات آدمو به وجد میاره. 
چتون شده شماها
چمون شده واقعا 🤦
پاسخ:
مشکل من همین نوشته های قبلیمن. همین به وجد اومدن های دوستانه و آستانه ی وجد پایینمون. من میتونستم تا حالا واقعا چیز ارزشمندی نوشته باشم
همین الان
غر زدن بسه :))
پاسخ:
باشه سعیمو میکنم! 
با این حال‌[یعنی موافقت کامل با پاراگراف آخر]... من که هیچ‌وقت تو این جمعا نمیرم و دیگه هیچ‌وقت واسه هیچکس چیزی نمی‌خونم، دلم برای زنگای انشا تنگ شده. مخاطباتو می‌دیدی؛ لبخند یا اخم یا بی‌حسیشون. حس خوبی داشت.
پاسخ:
آره نشست های خوب و مفیدیه و آدم بیشتر با واقعیت ها رو به رو میشه:)
  • منتظر اتفاقات خوب (حورا)
  • پس کی قرار است یک اتفاق بزرگ را رقم بزنم!؟
    پاسخ:
    واقعا
    درست میشه...
    یعنی درستش میکنی.
    مطمئنم.
    پاسخ:
    نمیدونم... 
    به نظر کسی که مینویسه باید مدام بنویسه. مثل یه شغل که هر روز درگیرش باشی.
    و بعد هم تلاش کنه جایی بخوننش که نظرات کارشناسی باشه.
    مثلا توی مجله یا روزنامه چاپ بشه.
    وبلاگ برای شروع راه خوبه، اما برای ادامه ش نه.
    پاسخ:
    آفرین. کاملا درستا
    البته با این توضیح که وبلاگ بعد از شروع همیشه در کنار مراحل بعدی باید جای خودشو دلشته باشه. اما ما فقط به همین اکتفا کردیم
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">