دلستون

نگفتنی های از دهان در رفته ی مصطفا
دلستون

نخلستون خونه ی نخلا ؛
دلستون آرامگاه منه.
________________

Home

صفحه اینستاگرام

کانال تلگرام

About

آدرس کوتاه شده برای لینک دادن در بلاگفا :

http://goo.gl/Rql0Wp

.

افیون

يكشنبه, ۷ مرداد ۱۳۹۷، ۰۳:۲۱ ق.ظ

یک معتاد اگر یک هفته چیزی مصرف نکند، اما بعد از یک هفته مصرف کند، باز هم می‌شود یک معتاد. اگر یک سال هم نکشد، از اولین باری که کشید باز هم برمیگردد به همان نقطه ی قبلی! اگر ده سال هم باشد همین است...


من اینقدر خماری کشیده ام؛ اینقدر ضجه زده ام؛ اینقدر درد کشیده‌ام تا که از فکرم، از خونم و از گوشت و استخوانم بیرون بکشمت. تو که خود می‌دانی افیون منی؛ چرا می‌خواهی با هوسِ حتی یک بار، یک ذره و یک لحظه چشیدنت، دوباره هرچه رشته‌ام را پنبه کنی؟


من اگر دوباره بچشمت می‌شوم همان که بودم. می‌خواهی؟ من تسلیمم...


نظرات (۴)

باسلام 
ازبیننده های طرفدار مطالب شما هستم،لطفا مقالات بیشتر به روز منتشر نمایید.
متشکرم
https://www.pasargadmetal.com
پاسخ:
بله با مقالات بیشتری به روز میشم! :|
این کامنت بالایی خیلی احساساتی شده با پستت:))
پاسخ:
اسیر شدیم به مولا :))
هعی...
پاسخ:
هعی...!
  • هلیا استاد
  • اما بعد از چندبار ترک کردن بنظرم یه تسلطی پیدا میشه روی عواطف! شایدم اشتباه کنم
    پاسخ:
    به قول یارو گفتنی
     ترک کردن هیچ کاری نداره خیلی آسونه. من خودم صد بار ترک کردم!
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">