دلستون

نگفتنی های از دهان در رفته ی مصطفا
دلستون

نخلستون خونه ی نخلا ؛
دلستون آرامگاه منه.
________________

Home

صفحه اینستاگرام

کانال تلگرام

About

آدرس کوتاه شده برای لینک دادن در بلاگفا :

http://goo.gl/Rql0Wp

.

یاسی اشکی و آقا بالاسرهای او

دوشنبه, ۱۸ تیر ۱۳۹۷، ۰۹:۰۵ ب.ظ

قبلا در مورد یاسی اشکی و واکسن hpv خیلی مختصر صحبت کرده بودم و وعده‌ی پست مفصل تر دکتر میم را داده بودم. خب پس بی مقدمه ارجاعتان می‌دهم به پست مربوطه. پست خوبی است. هرچند نکات بیشتری را می‌شد گفت که دکتر صلاح ندیده و خوب هم صلاح ندیده است!

http://boregot.blog.ir/post/447

نظرات (۷)

  • آسـوکـآ آآ
  • مردم ساده ما...
    پاسخ:
    مردم ساده ان، حیای دولتمردا کجا رفته؟!
  • آقای رایمون
  • دارم فکر میکنم چرا یه آدم میتونه همچین چیزو در قبال اینهمه آدم رسانه ای کنه؟ هدف چیه؟ دقیقا برای چی؟
    پاسخ:
    دیگه جز پول چی میتونه باشه؟ :|
  • آقای رایمون
  • خب اونکه تهِ همه چیا هست. ولی شرف چی خب؟ بابا خیلیه ها. فک کن. بیای توی تلویزیون و در قبال چیزی که هیشکی ازت نخواسته و توی فکرش نیست دروغ بگی. واقعا خیلی بی شرفی میخواد خب
    پاسخ:
    بی شرفی که بابا راست کارشونه. چقد بیشرفی دوست داری بگم بچه ها برات بیارن با قیمت مناسب:))
  • الهام باقری
  • حالا خیلی زشته اگه بگم اصلا قضیه ش و نمی دونم؟:/
    پاسخ:
    نه بابا شما ذهن خودتونو درگیر نکنید 😐
    کلاً ملت شده عابر بانک
    حالا خدا کنه بلای جسمی سر مردم نیاد، که با این تفاصیل الفاتحه
    پاسخ:
    دقیقا بیشتر بحث روی همین بلای جسمیه!
    سلام
    امروز تو اینستاگرام دیدم یه دخترخانم ویدیو گذاشته بودند که قصد تزریق آمپول داشتند وقتی میخواستند آمپول رو آماده بکنند متوجه شدند که سرنگ قبلا مصرف شده  و خونی هست !!!!!! والا تو این موارد ترجیح میدم به برنامه ای که بعدش قراره یه میزگرد تخصصی گذاشته بشه هیچ وقت اعتماد نکنم گرچه من اون برنامه رو ندیدم و بریده هاییشو در اینستا مشاهده کردم 
    منو بابت پرگویی ببخشید 
    موفق و موید باشید 
    پاسخ:
    حالا این مسئله که ربط زیادی به این بحث نداره و برای هر آمپول و واکسنی ممکنه پیش بیاد. ولی خب رعایت هم نمیکنن دیگه
    خواهش میکنم. ممنون از نظرتون :)
    دیگه باید ستاد منت کشی تشکیل بدیم که پست بذار نظر بذار؟
    #نه_به_پست_نذاشتن_مُصی
    #بله_به_نظردهی_مُصی
    پاسخ:
    بابا شاید دارم یه بلول فکری وبلاگی رو تجربه میکنم!
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">