دلستون

نگفتنی های از دهان در رفته ی مصطفا
دلستون

نخلستون خونه ی نخلا ؛
دلستون آرامگاه منه.
________________

Home

صفحه اینستاگرام

کانال تلگرام

About

آدرس کوتاه شده برای لینک دادن در بلاگفا :

http://goo.gl/Rql0Wp

.

حقایق مقتول

سه شنبه, ۱ خرداد ۱۳۹۷، ۰۵:۲۳ ب.ظ

بعضی وقت‌ها فکر می‌کنم چیزی که واقعا دلم می‌خواهد، این است که توی خیابان یک نفر غریبه را بدزدم و به خانه بیاورم. به یک صندلی ببندمش و چند روزی به او آب و غذا بدهم که زنده بماند و بتواند خوب بشنود. در خلال این چند روز زندگی‌ام را از روز اول تا به حالا، آنطور که واقعا بوده برایش تعریف کنم. همه‌ی حرف‌های توی دلم را بگویم. احساس واقعی ام از هر اتفاق، عقاید واقعی‌ام، درد دل‌های بی رودربایستی، آرزوهای نگفته‌ام و ...

و خوب که همه‌ی حرف‌هایم تمام شد، از او بابت صبوری اش تشکر کنم و سپس هفت تیر را توی دهانش فرو کنم و با هفت شلیک متوالی بکشمش!

  • مصطفا موسوی

نظرات (۱۸)

یادم باشه طرفای نیریز آفتابی نشم هیچ وقت:)
پاسخ:
خوبه ها! مجانی بکشن آدمو
اگر در خصوص مرحله اخر احیانا تغییر عقیده دادید، بنده در خدمتم. نیاز به بستن هم نیست
پاسخ:
مزه ش به مرحله آخرشه!
  • علی زیرایی
  • زیبا بود
    پاسخ:
    :)
    :|
    یا خدا :|
    پاسخ:
    اگه جزو داوطلبای دزدیده شدن نیستی برو مزاحم نشو!
    تا دو خط مونده به اخر داشتم باهاتون همزاد پنداری میکردم ولی دیگه اخرش اتصال قطع شد الحمدلله!
    پاسخ:
    خب طرفو با اونهمه اطلاعات فوق سری ول کنی راست راست توی خیابون بچرخه؟ صب نمیاد ازت اخاذی کنه؟! درسته این کار؟
    یه جوری میگید انگار براتون نامه‌ی فدایت شوم فرستاده بوده:))
    جوری که شما استدلال میکنید اون بنده‌ی خدا یه چیزی هم بدهکارتون میشه!
    پاسخ:
    دقیقا! به چه حقی سر راه من قرار گرفته تا دزدیده بشه و حرفامو بشنوه؟ خجالت آوره
    :||
    فکرکنم اگه برید یه شهر دور پیش مشاور با هویت جعلی همه چیزو بگید و برگردید شهر خودتون راهکار بهتری باشه :))
    هرچند بدیش اینه کلی پول باید هزینه کنید :دی
    پاسخ:
    بعد اون مشاوره رو بکشم؟
    نه دیگه چون هویت اصلی شمارو نمیدونه و مال اون شهر نیستین‌نمیتونه شمارو پیدا کنه ۰بذارین زنده بمونه :دی
    شما فکر کنم بیشتر دوس داری یکیو بکشی دنبال دلیل میگردی :))
    پاسخ:
    بله. دنبال داوطلب هم میگردم!
    میشه بعد از تموم شدن حرف‌هاتون، اونم شما رو به صندلی ببنده و حقایقی که تا حالا به هیچ‌کس نگفته رو به شما بگه؟! 
    بعدشم جفتتون یکی یه دونه گلوله به هم بزنید که یِر به یِر شید :|
    اگه قبوله؛ من هستم...
    پاسخ:
    هدف اینه که سبک شم زندگیم شیرین شه! اگه بنا به مردن باشه حرفا گفته بشن که چی؟ همون اول قتل متقابل انجام بشه!
    خب میگم دیگه! شاید طرف مقابل هم دلش میخواست سبک شه. باس به اونم فرصت داد :|
    پاسخ:
    باشه میذارم اونم حرفاشو بزنه ولی در آخر فقط یکیمون زنده از اتاق خارج میشیم!
  • منتظر اتفاقات خوب (حورا)
  • با یه دونه هم می میره! گلوله ها رو حروم نکنید!
    پاسخ:
    شماها هیچی از لذت آدمکشی وقیحانه نمیدونید!
  • منتظر اتفاقات خوب (حورا)
  • تجربه نکردیم تا حالا:/
    پاسخ:
    تصورش کنید!
  • علی کافه چی
  • شما به عنوان بازیگر اصلی قسمت بعدی فیلم ارّه انتخاب شدید.
    پاسخ:
    ممنونم آقای کارگردان 😍
    حالا چرا دهان نمیشه تو مغز و قبلش بزنید تو دهن خیلی وحشتناک شما که میخواید خلاصش کنید خب حداقل درصد خشونتش پایین بیارید 
    پاسخ:
    باشه یکی دو تا هم توی پیشونیش میزنم!
    نه دیگه اول تو پشیونی بزنید لطفا بعد حلق یا کلا حلق بیخیال بشید دیگه لدفا 
    پاسخ:
    باشه شما خودتونو ناراحت نکنید حالا!
    یاخدا :||
    پاسخ:
    آره داداش!
    ولی من داداش نیستما :|
    پاسخ:
    بله میدونم. کلی گفتم!
    آخ 
    منم دنبال یکی ام.
    پاسخ:
    جوینده یابنده ست!
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">