دلستون

نگفتنی های از دهان در رفته ی مصطفا
دلستون

نخلستون خونه ی نخلا ؛
دلستون آرامگاه منه.
________________

Home

صفحه اینستاگرام

کانال تلگرام

About

آدرس کوتاه شده برای لینک دادن در بلاگفا :

http://goo.gl/Rql0Wp

.

بیست و هفت سال تمام

پنجشنبه, ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۱:۱۳ ق.ظ

چقدر امروز جای خالی‌ات حس می‌شد. صبح که از خواب بیدار شدم این جمله را با خودم زمزمه کردم که "امروز تولد من است و تو نیستی". و به این فکر کردم که چقدر تناقض دارد این جمله. روزی که تو نباشی تولد نه، مرگ من است. و بعد باز هم خوابم برد. هربار بیدار شدم همین‌ها را مرور کردم و دوباره خوابیدم. دستم به مرگ نه، به خواب که می‌رسید! تمام امروز را خوابیدم.

  • مصطفا موسوی

تولد

نظرات (۱۳)

تبریک و اینا نداره تولد راستش! امیدوارم زین پس تجربه‌های جدیدتر و اتفاقات خوشایند تری بیوفته برات :)
پاسخ:
دقیقا! ممنونم:)
تولدتون مبارک باشه :)
قطعا تلخه ۰۰۰
اعتراف کنم منم روز تولدم آهنگ بنیامین مدام توی سرم تکرار میشد در حالی که ماه ها بود نشنیده بودمش۰
امشب تولد منه اما تو نیستی شمع و ستاره روشنه اما تو نیستی دوستام همه کنارمن اما تو نیستی تنها تو نیستی۰ بیا بهم تبریک نگو فقط سکوت کن اما خودت به جای من شمعارو فوت کن۰۰۰
پاسخ:
نشنیده بودم این آهنگشو!
خیلی ممنونم :)
تو اعتقاد به این سوسول بازیا نداشتی ( پست شب تولد) ، پارسال تازه ده روز بعدش نوشتی :)) 
ولی خب ، برات آرزو میکنم ۲۷ سالگیت سرشار از سلامت باشه و جیبت پر پول 
بقیه خواسته هام ردیف میشه به امید خدا
پاسخ:
 هرسال سیراب بودم یادمم نمیومد به این چیزا! اما حالا ببینید چه دل نازکی شدم!
ممنونم. لطف دارید :)
  • نیوشا یعقوبی
  • خیلی سخته روز تولدت یا تولدش نباشه پیشت یه نبود همیشگی
    امیدوارم نبودش موقتی باشه برای شما 
    پاسخ:
    :)
    تولدت مبارکا باشههه ^-^
    پاسخ:
    مچکرم. خیلی مچکرم :)
    سلام مبارک باشه انشالا. با آرزوی بهترینها
    پاسخ:
    سلام. خیلی ممنونم. همچنین :)
  • نیمه سیب سقراطی
  • امیدوارم روزهای خوب و اتفاقات خوبی منتظرتون باشن :)
    پاسخ:
    خیلی ممنون. همینطور برای شما :)
    تولدتون مبارک امیدوارم تا سی سالگی به چیز هایی که میخواید برسید و خب شرمنده من فکر میکردم سنتون بیشتر باشه تعجب کردم از ۲۷ 
    پاسخ:
    ممنونم از لطفتون :)
    آره دیگه پیر شدم پیر تو ای جوونی!
    منم چند روز دیگه سی ساله میشم....
    سخت و تلخه
    خیلی
    امیدوارم از این به بعد آروم تر باشین و خوش تر بگذره بهتون ....
    مبارکه تولد تون
    پاسخ:
    خیلی ممنونم. تولد شما هم پیشاپیش مبارک. انشالا که سن شکوفایی باشه براتون :)
  • منتظر اتفاقات خوب (حورا)
  • الهی که امسال جای خالیش پر بشه:-)
    پاسخ:
    :)
    تولدتون مبارک باشه :))))))))
    پاسخ:
    ممنون ولی انقد خنده واسه چی؟ :|
    بی عمر زنده ام من و این بس عجب مدار...
    پاسخ:
    روز فراق را که نهد در شمار عمر؟ !
    تا اینجاش رو که خبر ندارم، اما با این یکی مناسبت امیدوارم یه بهونه‌ای پیدا کنی برای انجام باحال‌ترین کارا که توشون موفق هم بشی؛ آقای موسوی.
    پاسخ:
    ممنونم آقا مجید عزیز
    بیشتر سر بزن به ما!
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">