دلستون

نگفتنی های از دهان در رفته ی مصطفا
دلستون

نخلستون خونه ی نخلا ؛
دلستون آرامگاه منه.
________________

Home

صفحه اینستاگرام

کانال تلگرام

About

آدرس کوتاه شده برای لینک دادن در بلاگفا :

http://goo.gl/Rql0Wp

.

ماشین خرندگان جوان ۲

سه شنبه, ۱۵ اسفند ۱۳۹۶، ۱۰:۲۸ ب.ظ
برند مورد علاقه‌ی ضیا (ضیا الدین، برادرم) تویوتا است. من هم دوست دارم اما او علاقه‌ی مفرطی به ماشین‌های قدیمی تویوتا دارد. اما من استایل پاجرو را بیشتر می‌پسندم. دفعه قبل که تهران بودم و قرار بود ضیا هم بیاید و به من ملحق شود قبل از آمدنش رفتم و یکی از پاجروهایی که توی سایت دیده بودم را از نزدیک دیدم. کلا متفاوت بود! فهمیدم با پول ما پاجرو تمیز نمیشود خرید! پس کلا این گزینه را کنار گذاشتم.
ضیا که آمد یک شب نشسته بودیم و آگهی یک تویوتا 3F مدل ۱۹۹۲ که قبلا دیده بودیم و به نظر خوش قیمت می‌آمد را نشان داد و گفت زنگ بزنم؟ گفتم بزن! زنگ زد و با طرف قرار گذاشت ماشین را ببینیم. کجا؟ مشهد مقدس!
امام رضا بخواهد بطلبد این است!
ادامه دارد...
  • مصطفا موسوی

نظرات (۵)

کی گفته تو جوونی
پاسخ:
همسنیم! حالا دیگه هرجور خودت صلاح میدونی 😎
  • منتظر اتفاقات خوب (حورا)
  • خوش به سعادتتون.
    پاسخ:
    🙄
    لینک ها کار نمی کنن آقای موسوی
    من میخواستم تویوتا رو ببینم خب
    پاسخ:
    آگهی ها منقضی شدن احتمالا!
    چیز چندان قشنگی نبود. یه چیزی توی این مایه ها:
    https://goo.gl/images/jxtNx5
    من کلا تویوتا ندیده بودم میخواستم ببنیم چه شکلی بود:)
    نه اگه اینه که دیدم قبلا
    پسرعمه ام داشت از اینا
    ماشین خوبیه اما اونی که پسرعمه ام داشت خوشگل تر بود انگار:)
    پاسخ:
    آره این قدیمیشه. ماشینای خیلی خوب و کار بکنی ان
    ای جااااان...
    خوشا بسعادتتون..😍
    پاسخ:
    مچکرم ایشالا قسمت خودتون
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">