دلستون

نگفتنی های از دهان در رفته ی مصطفا
دلستون

نخلستون خونه ی نخلا ؛
دلستون آرامگاه منه.
________________

Home

صفحه اینستاگرام

کانال تلگرام

About

آدرس کوتاه شده برای لینک دادن در بلاگفا :

http://goo.gl/Rql0Wp

.

یک هفته دور از میادین!

دوشنبه, ۱۶ بهمن ۱۳۹۶، ۰۳:۴۸ ب.ظ

قصد داشتم یک ابزار مناسب پیدا کنم برای برش لوله‌ی پلی اتیلن. کاری که توی بازار همه با یک ابزار رایج ولی به درد نخور انجامش میدهند. واقعا که بازار مبهم و محدودی است و اگر کمی قدرت و کمی هم ایده داشته باشی میشود واردش شد و کارهای متفاوت زیادی انجام داد!

خوشحال بودم که قرارداد خرید اتصالات را بسته‌ام و با همان انرژی توی بازار ابزار حسن آباد خیلی گشتم و از این پاساژ به آن پاساژ رفتم. بعد هم همینطوری قدم زنان تا خانه‌ی خواهرم که منیریه بود پیاده رفتم! خیلی خسته بودم اما خودش و شوهرش هنوز از سر کار نیامده بودند. کار کوچکی هم حوالی گمرک داشتم. باز هم پیاده تا آنجا رفتم. میدان رازی که رسیدم ساعت ۷ شب بود و کم کم درد را توی پایم حس می‌کردم! و وقتی با دامادمان رفتیم چهاردانگه که ماشینش (که به دلایلی توی پارکینگ محل کارش گذاشته بود) را بیاوریم کارم کاملا به لنگ لنگان راه رفتن کشید!

حالا هم پایم را بسته‌ام و توی خانه بست نشسته‌ام. طوری پایم درد می‌کند که برای ادامه‌ی کارها برادر گرامی را از شیراز فرا خواندم! خرید یک دستگاه جوش لوله، یک دستگاه پروفیل بُر که قرار است برای برش لوله شخصی سازی شود، یک موتور سیکلت و احتمالا یک جفت بیسیم برای سر پروژه کارهای پیش رو است! و من امیدوارم یک روزه همه‌اش انجام شود!

  • مصطفا موسوی

نظرات (۴)

میگفتی میومدیم کمک سید.
نزدیک مایی که
پاسخ:
والا قسمت خنده دار ماجرا اینه که هیچ کس منو مجبور نکرده بود اینهمه راه برم! یعنی ۶۰ درصدش بی مورد بود! و الان همه به من میخندن که این کار غیر عاقلانه رو انجام دادم!
لطف داری دکتر جان! از استشمام هوایی که تو توش تنفس میکنی دارم لذت میبرم همین برام کافیه :))
ای بابا...این نمیخواد تموم بشه؟!😶
ایندفه دیگ واااقعا خسته نباشی دلاور!!!
پاسخ:
قرار نیست تموم بشه! تا وقتی کار هست دردسر هم هست!
خیلی مچکرم :)
منم خیلی وقتا با اینکه مجبور نیستم پیاده راه برم ولی اینکار رو میکنم و وقتی به مراحل لازم تر و مهم تر رسیدم می بینم پام درد میکنه و دیگه نمیکشه!
نکنید این کار رو خب
امیدوارم موفق باشید
پاسخ:
یهو به خودت میای و میبینی دیره و پا دردو گرفتی!
خیلی ممنونم :)
پیاده روی شفاس 
میشه نیمه پر لیوان رو نگاه کرد;) 
پاسخ:
بله الانم دارم دوران نقاهت بعد از شفا رو میگذرونم :|
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">