دلستون

نگفتنی های از دهان در رفته ی مصطفا
دلستون

نخلستون خونه ی نخلا ؛
دلستون آرامگاه منه.
________________

Home

صفحه اینستاگرام

کانال تلگرام

About

آدرس کوتاه شده برای لینک دادن در بلاگفا :

http://goo.gl/Rql0Wp

.

موقتاً شغل آزاد

پنجشنبه, ۲ آذر ۱۳۹۶، ۱۲:۵۷ ب.ظ
خیلی وقت است شرح حال ننوشته‌ام. یادم نیست اینطور نوشته‌ها از کجا شروع می‌کردم و به کجا ختم میشد. اما الآن تیتر وار می‌گویم.
یک جا آزمون استخدامی دادم، مرحله اولش را قلبول شدم، مصاحبه خوبی هم دادم اما آش دهن سوزی نیست و اگر هم زنگ بزنند نمی‌روم. آزمون دیگری در کار نیست. یک کارخانه خصوصی (متعلق به یکی از آشنایان) نزدیک شهرمان قرار است راه اندازی شود که آنجا هم اسم نوشته‌ام اما چندان جدی نیست.
با برادرم دو گلخانه اجاره کرده‌ایم. ۷۰۰ و ۱۰۰۰ متری. توی اولی دو سه ماه پیش برادرم آلوئه ورا کاشته است و دومی را هم این هفته با هم می‌کاریم. همه‌اش قرض و وام است. اوایل تابستان مشخص می‌شود نتیجه می‌گیریم یا نه. گاهی با هم "بالا پایینی می‌کنیم" (یعنی داد و ستد متفرقه. مثلا موتور آبکشی  چاه می‌خریم و می‌فروشیم. گاهی معامله‌ای جوش می‌دهیم و... که البته فعلا کارگردان اصلی جناب برادر است.) یک کلام، شغلم تقریبا آزاد تلقی می‌شود در حال حاضر.
وقت زیادی دارم و حوصله ی کمی. نه کتاب رمان میخوانم. نه زبان. و نه هیچ چیز دیگری. آرامش نسبی ای دارم که در تقابل با بی‌پولی حال حاضر چندان نوش جانم نمی‌شود. اما به آینده خوشبینم.
من یک بار زندگی کارمندی را تجربه کرده‌ام. (که آن زمان شلغم را بیشتر از شغلم دوست داشتم!) دعا کنید مجبور نشوم دوباره به چنین جهنمی برگردم!

نظرات (۷)

ان شاءالله که مجبور نمی شوید
پاسخ:
ممنون :)
برایت ارزوی موفقیت می کنم
پاسخ:
لطف میکنی:)
وای از این کارمندیِ مزخرف ... امیدوارم گلخانه حسابی بگیره ، موز بده اصلا . یه طوری که هیچجوره دوباره درگیر کارمندی نشی .
پاسخ:
امسال که خرج خودشو هم در بیاره ماچش میکنیم! 
ممنون:)
والله چه میشه گفت..
همه همینطوریم..

ایام به کاممان شدن،ارزوستــــ
پاسخ:
بله :)
  • آقای بنفش
  • کار خوبی کردی رفیق :)
    پاسخ:
    به به از این ورا!؟
    سلام
    کم پیدا شدی آقا مصطفا.
    پاسخ:
    سلام آقا مهدی عزیز. والا هستیم اما چیزی نمیتونم بنویسم این روزا. به قول قیصر:

    گفتی غزل بگو، چه بگویم مجال کو؟

    شیرین من، برای غزل شور و حال کو؟

     پر می زند دلم به هوای غزل، ولی

     گیرم هوای پر زدنم هست، بال کو؟

    گیرم به فال نیک بگیرم بهار را

    چشم و دلی برای تماشا و فال کو؟

     تقویم چار فصل دلم را ورق زدم

    آن برگهای سبز سرآغاز سال کو؟

     رفتیم و پرسش دل ما بی جواب ماند

     حال سوال و حوصله قیل و قال کو؟

    ایشالله سالم و موفق باشید؛ و به زودی دوباره دست به قلم...
    پاسخ:
    لطف داری
    همچنین :)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">