دلستون

نگفتنی های از دهان در رفته ی مصطفا
دلستون

نخلستون خونه ی نخلا ؛
دلستون آرامگاه منه.
________________

Home

صفحه اینستاگرام

کانال تلگرام

About

آدرس کوتاه شده برای لینک دادن در بلاگفا :

http://goo.gl/Rql0Wp

.

مجاز محض - ۸

چهارشنبه, ۱۰ آبان ۱۳۹۶، ۱۰:۳۴ ب.ظ

اولین باری که با هم دعوایمان شد، رفت و از تمام شبکه‌های مجازی بلاکم کرد! بدجوری توی بی‌خبری و دلتنگی حبس شده بودم. بعد که دوباره آشتی کردیم رفتم و توی هر کدام یک اکانت ساختم، با اسم و مشخصات مستعار. هی عکس گذاشتم، فالوئر جذب کردم و خلاصه حسابی جعل هویت کردم. بعد توی روزهایی که رابطه‌مان عادی بود رفتم و اکانتش را دنبال کردم.

حالا دیگر راه فراری ندارد. هرچند دعوایمان شود (که شد) و بلاکم کند (که کرد) من می‌بینمش و می‌خوانمش.و او حتی نمی‌داند من کدام هستم تا از من متنفر باشد.!

و این همه‌ی انتقام من از قهر اوست...

  • مصطفا موسوی

عاشقنه‌های مجازی

نظرات (۷)

بدترین نوع شکنجه
پاسخ:
 شکنجه ی من یا اون؟!
بنده خدا...
پاسخ:
 بنده خدا من با اون؟!
you



پاسخ:
بله متشکرم
از دیدگاه من شکنجه ی من
اینکه داشته باشیش ولی مال تو نباشه
سخته خیلی
پاسخ:
اینجور داشتنی بله!
منم همچین فکری به سرم زد
ولی مساله اینجاست غیر آشنا رو اکسپت نمی کنه!
اینقدر بیچاره ام کلا
پاسخ:
با عکسای یه آشنا اقدام کن!
متاسفانه خیلی زرنگه . صفحه اش تعداد دنبال کنندگان و دنبال شده هاش محدوده . نمیشه.
همه رو کامل میشناسه!
پاسخ:
کمی خنگ بودن لازمه ی هر معشوقه:|
لعنت به بودنهای مجازی،نبودنهای واقعی...
پاسخ:
گاهی همون غنیمته!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">