دلستون

نگفتنی های از دهان در رفته ی مصطفا
دلستون

نخلستون خونه ی نخلا ؛
دلستون آرامگاه منه.
________________

Home

صفحه اینستاگرام

کانال تلگرام

About

آدرس کوتاه شده برای لینک دادن در بلاگفا :

http://goo.gl/Rql0Wp

.

ما آزموده‌ایم در این شهر بخت خویش

پنجشنبه, ۳۰ شهریور ۱۳۹۶، ۱۱:۳۰ ب.ظ

خیلی راه سختی در پیش رو دارم تا به شرایط تازه پیش آمده‌ام عادت کنم و به مشکلات زیادش غلبه کنم. اما امید دارم خیر باشد.

شرایط تازه پیش آمده چیست؟ از این عنوان کلیشه‌ای مطلبم شاید بشود حدس زد! خلاصه‌اش می‌شود این که بالاخره با تهران خداحافظی کردم و برگشتم. بازگشت دائم به وطن پس از تقریبا ۸ سال!

نظرات (۶)

برای من تازه شروع شده

پاسخ:
غربت سختی داره قشنگی هم داره :)
  • نیمه سیب سقراطی
  • یادمه یه باری گفته بودین وقتی میرید خونه مثه مهمونا باهاتون رفتار میکنن ، انقدر سنگین بود که هنوز یادم‌مونده ...

    پاسخ:
    حالا از این به بعد زحمت میزبانی از همه می افته روی دوش شخص شخیص خودم!
    من تازه دارم زندگی جدیدی رو در یه جای غریب شروع میکنم ولی بازگشتت رو تبریک میگم
    پاسخ:
    مهاجرت اولاش خیلی خوبه و لذتبخش. اما از یه جایی به بعد ممکنه بدیاش غلبه کنن. تشخیص اون نقطه خیلی مهمه!
    امیدوارم که سبب پیشرفتتون بشه:)
  • همطاف یلنیـــز
  • سلام سلام
    ان شاءالله که خیر است
    به گمانم ابتدا سخت بگذرد (خوو تهران صرفا بابت امکاناتی که دارد برای پیشبرد اهداف عالیست) ولی آدمیزاد بنده عادت است و امید به خدا وطن هم برایتان آمد داشته باشد برای رسیدن به اهدافتان. حضور خانواده بالاخصص گرامی مادر پشت گرمی خوبیست برایتان.
    ^_^
    پاسخ:
    والا ما توی این یه چهار سال از تهران فقط دور و  ترافیک و  گرونیش نصیبمون شد نه امکانات!
    خیلی ممنونم :)
    سلام
    به به... به سلامتی

    بار دیگر، شهری که دوست داشتم! (نام کتابی از مرحوم نادر ابراهیمی)
    پاسخ:
    سلام.  خیلی ممنونم
    این عنوان جالب و  متفاوت تری میشد اما شاید به قدر کافی صادقانه نبود در مورد من!
    ان شالله که پشیمون نشید از انتخاب تون. رسیدن بخیر
    پاسخ:
    ممنونم :)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">