دلستون

نگفتنی های از دهان در رفته ی مصطفا
دلستون

نخلستون خونه ی نخلا ؛
دلستون آرامگاه منه.
________________

Home

صفحه اینستاگرام

کانال تلگرام

About

آدرس کوتاه شده برای لینک دادن در بلاگفا :

http://goo.gl/Rql0Wp

.

پرفکت

چهارشنبه, ۱۵ شهریور ۱۳۹۶، ۱۲:۲۶ ق.ظ

آخر این دردم را به که بگویم که نمی‌دانم دردم را به که بگویم؟ همیشه محافظه کار بوده ام. دوستی اگر بهترین قسمتش درد دل باشد، من آن بیچاره‌ای هستم که خودم را از آن محروم کرده‌ام فقط برای این که همیشه در نظر دوستانم آدم خوبی باشم. یک شخصیت پرفکت! همین الآن هم اینجا نمی‌نویسم که این روزها چه بر من گذشته و می‌گذرد، برای این که وجهه ام خراب نشود! این وجهه کجا می‌خواهد دردی از من دوا کند نمی‌دانم!

  • مصطفا موسوی

درد دل

نظرات (۳)

مگه وجهه ی آدم ها به بی دردیه؟
پاسخ:
"بازرگانی را هزار دینار خسارت افتاد پسر را گفت نباید که این سخن با کسی در میان نهی. گفت ای پدر فرمان تراست، نگویم ولکن خواهم مرا بر فایده این مطلع گردانی که مصلحت در نهان داشتن چیست؟ گفت تا مصیبت دو نشود: یکی نقصان مایه و دیگر شماتت همسایه"

این حکایت سعدی گویاست :)
  • سایت تفریحی چفچفک
  • بله جواب دوستان بجا بود
    پاسخ:
    مرزهای پیام اسپم (هرزنامه) جا به جا شد! نه خوشم اومد ابتکار خوبی بود!
    دردی هم اضافه نمیکنه حداقل :)
    پاسخ:
    :)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">