دلستون

نگفتنی های از دهان در رفته ی مصطفا
دلستون

نخلستون خونه ی نخلا ؛
دلستون آرامگاه منه.
________________

Home

صفحه اینستاگرام

کانال تلگرام

About

آدرس کوتاه شده برای لینک دادن در بلاگفا :

http://goo.gl/Rql0Wp

.

تبریک تولد

جمعه, ۱۲ خرداد ۱۳۹۶، ۰۷:۰۸ ب.ظ

زیاد اهل این نیستم که فرا رسیدن تولدم را توی بوق و‌کرنا کنم! هرچند خودم معمولا تولد عزیزانم یادم می‌ماند اما معمولا حتی همان عزیزان هم یادشان می‌رود.

امسال اردیبهشت روز تولدم که تا شب کسی یادش نبود، ناگهان همه‌ی اعضای خانواده در یک بازه‌ی نیم ساعته تلفن زدند و‌تبریک گفتند! گفتم راستش را بگویید کدامتان یادش آمده و به صورت شبکه‌ای همه خبردار شده‌اید؟ همه فقط خندیدند! آخر سر خواهر وسطی مُقُر آمد که همراه اول به آن سیمکارت اعتباری که به نام من و امانت دست او بود، پیامک تبریک داده و او هم شب پیامک را دیده و الباقی ماجرا!

باید خودم حدس می‌زدم !

  • مصطفا موسوی

تبریک تولد

پیامک تبریک تولد

نظرات (۱۳)

  • امین ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
  • تولدت مبارک. :دی
    پاسخ:
    خیلی ممنون :|
    آقا من اتفاقا 19 اردیبهشت به اینجا سر زدم ،دیدم خبری نیست 
    یجورایی هم نظرم باهات ،شخصا اعصابم به تولد بازی نمیکشه 
    امسال که من تصمیم گرفته بودم تولدمو فراموش کنم،  روز تولدم 30 تا تقریبا تماس تلفنی و پیام داشتم :|
    اصلا درک نمیکنم اینای که رو پروفایلشون عکس میزارن تولد یه جیگر نزدیک :دی یا شونصد تا عکس در زاویه های متفاوت از خودش و کیک  اینستا پست میکنه :|
    درباره تاریخ تولدام بعضیا توی ذهنم خودکار ثبت میشه :)) 
    پاسخ:
    این کارا دیگه از سن ما گذشته!
    جدی تاریخ تولد منو چه جوری یادتون مونده؟!
  • سپیده برون
  • تولدت مبارک :))
    پاسخ:
    مچکرم :)
    ...

    پاسخ:
    ؟!
  • منتظر اتفاقات خوب (حورا)
  • :)))))))
    من خودم جزو اون دسته آدمایی هستم که بجز تعداد معدودی از عزیزانم، تاریخ تولدها یادم میره، و همش استرس اینو دارم تولد یکی بگذره و من یادم بره تبریک بگم!
    پاسخ:
    از آلارم تقویم گوشیتون استفاده کنید!

    جانا میلاد مبارک بادت

     

    نمیدونم شاید فقط من اینطور باشم. با اینکه دوست دارم روز تولدم یه روز خاص باشه ولی واقعا اینطور نیست و گاهی یه غم خاصی برام داره. از تولد گرفتن خوشم میاد حالا چه خودم باشه و چه دیگری. بهانه خوبی برای به یاد بودن و در کنار هم بودن و علاقمند بودن به هم.

     

    یک یک لحظه هایت گوارایت

    پاسخ:
    من قبانا روز تولدم مثل سر سال خمسی بود برام! حتما یه جمع بندی از عمرم میکردم! اما حالا دیگه پوستم کلفت شده!
    ممنونم. روز و شب تو هم خوش داداش :)
    مبارکه
    پاسخ:
    خیلی ممنون :)
    خب ی اردیبهشتی دیگه هم به لیست اضافه شد:)
    پاسخ:
    لیستتون بلندبالا باد!
  • المیرا شاهان
  • سلام
    من حافظه قوی ای درباره روز تولدا دارم. تا جایی که تولد پسر دایی بابام یا لااقل ماه تولد برخی اقوام دور که به گوشم خورده رو می دونم. برای همین تلاشم توی این سه چار سال این بوده که جز دوستان درجه یک تولد آدم تازه ای رو به خاطر نسپرم. چون اتفاقی که میفته اینه که در روز تولد هرکس از صبح تا شب به یادشم و این یه وقتا خیلی خیلی آزاردهنده ست! :|
    پاسخ:
    سلام
    و این تلاش برای به خاطر نسپردن هم یحتمل نتیجه معکوس میده!
    من خودم تولد یه آدمای بی ربطی توی ذهنم میمونه که بیا و ببین! 
    عه شمام اردیبهشتی هستین؟
    چه جالب
    روز تولد منم هیچ کس یادش نبود یعنی کلا نبودن که یادشون باشه یا نه 28 اردیبهشت گذشت و اونا یک خرداد برام تولد گرفتن
    گاهی اینجوری میشه دیگه...
    پاسخ:
    زیاد هم جالب نیستا! به هرحال دوازده ماه لچبیشتر نداریم مه، هر کی متولد یکی از همیناست دیگه:|
    آره تولد آدم همیشه به دلخواهش نیست...
    با تاخیر تولدتون مبارک 


    پاسخ:
    خیلی ممنونم :)
    توی این چند ماهه که دارم وبلاگ تون رو میخونم به این نتیجه رسیدم که اصرار عجیبی برای تو ذوق زدن دارین!
    بله اصلا جالب نیست که شما اردیبهشتی هستین من حرفم رو پس می گیرم.
    پاسخ:
    هدفم توی ذوق زدن نبود واقعا! فقط خواستم یه جواب متفاوتوغیر کلیشه ای بدم! ببخشید به هر حال :)
  • آلبرت کبیر
  • سلام ... با کمی تاخیر تبریک ... همه مشغولن این روزا ناراحت نشو :دی
    پاسخ:
    نه بابا چه ناراحتی:|
    مچکرم :)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">