دلستون

نگفتنی های از دهان در رفته ی مصطفا
دلستون

نخلستون خونه ی نخلا ؛
دلستون آرامگاه منه.
________________

Home

صفحه اینستاگرام

کانال تلگرام

About

آدرس کوتاه شده برای لینک دادن در بلاگفا :

http://goo.gl/Rql0Wp

.

مفت‌خور پروری کردن

پنجشنبه, ۳ فروردين ۱۳۹۶، ۱۰:۴۲ ق.ظ

اول دعا میکنم حالتون مثل سالتون نو شده باشه ؛ بعد میگم سال نو و حال نو مبارک؛ بعد هم میگم اگه دعای خوبی برای من کردید، آینه آینه✋ :)

پی‌نوشت اول: چه اسم خوبی واسه امسال انتخاب شده.

پی‌نوشت دوم: دولتمردانِ حال حاضر و دولتمردان دولت منتخب امسال، عنایت بفرمایید؛ فرمودند سال اقتصاد مقاومتی، «تولید» و اشتغال! باز راه نیفتید بدون تولید و بدون خروجی سودآور، برای روی زمین نماندن حرف آن بنده خدا چپ و راست آزمون استخدامی برگزار کنید و نیرو بگیرید بدون این که برای پرداخت حقوقشان فکری کرده باشید. و از آن طرف ببینید که ای وای پول این همه کارمند (که ناخواسته به دلیل نداشتن خروجی مناسب عملاً مفت‌خور می‌شوند) را چه کنیم؟ و باز شروع کنید با زورگیری انواع مالیات‌ها، عوارض، پول آب و برق و گاز و هزار چیز دیگر، پولِ کم و آغشته به خون مردم را از این جیب به آن جیب کنید (آن هم از جیب یکی به جیب یکی دیگر!) و فکر کنید شاهکار کرده‌اید!مشکلات مردم را بیشتر و بدتر نکنید! به خدا یکی از اطرافیان ما امسال پانصد هزارتومان وام قرض الحسنه گرفت تا بتواند قبض‌های گاز عقب افتاده‌اش را پرداخت کند! نکنید شما را به قرآن. انصاف نیست.


  • مصطفا موسوی

تولید و‌اشتغال

نظرات (۷)

  • منتظر اتفاقات خوب (حورا)
  • امسالتون پراز اتفاقات خوب باشه. و سفره شما وهمه پر از روزی حلال باشه!
    پاسخ:
    دعای خوبی بود:)
    سلام آقا مصطفا
    سال نو مبارک
    گمونم اولین تولید و اشتغالی که ایجاد شد، مربوط به بنرهایی هست که اسم سال رو توی خیابون های شهر پخش کردن! و البته باید گفت متاسفانه این تولید و اشتغال احتمالا به اقتصاد مقاومتی ربطی نداره! جالب این جاست که خود آقا هم از این جور کارها نهی کردند

    ضمنا نظری که گفته بودید در پست مربوط به مدال آوری زنان گذاشته بودید ثبت نشده. دوست دارم نظرتان را بدانم...
    پاسخ:
    سلام
    امسال که توی هیاهوی انتخابات میسوزه؛ اما فکر نمیکنم در غیر این صورت هم اتفاق مثبتی می افتاد...
    اسم آزمون استخدامی که میاد قلبم میگیره :(
    پاسخ:
    و قلب اغلب جوانان این مرز و بوم! همه از یه درد مینالیم :)
    هعیییی رفیق
     این خانه از پایبست ویران است!
    پاسخ:
    بالاخره باید یه جایی تغییر کرد
    اول اینکه حال و سال شمام نو و سالتون بر وفق مراد ان شاءالله
    نمیدونم اون پستی که راجع به این آزمون ها گذاشته بودم خوندین یا نه ولی توی اون آزمون کذا شیش هفت میلیاردی به جیب زدن ولی بدون اینکه بیشتر از صد نفر جذب کنن از سراسر کشور!
    نمیدونم کی حال کشورمون قراره خوب بشه با این مدیریت بحرانی دولت مردان مون!

    پاسخ:
    البته بنده اینو که میگن نهادها و ارگان ها قصد دارن با آزمون استخدامی سود بکنن رو قبول ندارم. هزینه ای که میگیرن صرف همون برگزاری آزمون (از پول اساتید طراح سوال گرفته تا تهیه مکان و متریال آزمون و پرداختی به برگزار کنندگان و مراقبان و تصحیح و مصاحبه و... میشه).
    اینکه آزمونایی که برای استخدام تعداد کمی نیرو بذگزار میشه رو توی بوق و کرنا میکنن بیشتر اهداف سیاسی رو دنبال میکنه و قصدش تأثیر شنیداری و روانی روی مردم جهت القای حس ایجاد اشتغاله :)
  • پرستو ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
  • خدا مرگم بده:(
    چرا مملکت اینجوریه واقعا؟ چرا 
    پاسخ:
    چی بگم والا؟!
  • المیرا شاهان
  • امروز ما یه چارپایۀ تولید داخل خریدیم. واقعا یه حس خوبی بهم دست داد! :) با وجودی که خیلی مبتدی بود شکل و قیافۀ این تولیدِ داخلی! اما باز جای خوشحالی داشت. مغازه دار می گفت تا قبل از این از چین وارد می کردیم :| یعنی شما تصور کنید یه چارپایۀ معمولی هم تولید چین بود!

    امیدوارم همین مردم، همین مردمی که همش تقصیرو می ندازن گردن این و اون و به نظرم مقصرین اصلی خیلی فجایع زندگی الانشونن، به خود بیان و از جاشون تکون بخورن و دست به خلاقیت بزنن. خودشون فکر آباد کردن باشن، نه اینکه زل بزنن رییس جمهور و امثالهم یه کاری براشون کنه! هیچکسی جز خود آدم دلسوز آدم نیست! این اعتقاد منه!
    پاسخ:
    واقعا هر تغییری فقط از سوی مردم فقط قابل اجراست. اما مردم ما زیادی تنبل شدن و در اینجور مواقع هست که حکومت میتونه مسیر حرکت مردم رو اصلاح و حرکتشون رو تند کنه. که خب حکومت هم از دل همین مردم بیمار بیرون میاد خلاصه شده قضیه مرف و تخم مرغ!
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">