دلستون

نگفتنی های از دهان در رفته ی مصطفا
دلستون

نخلستون خونه ی نخلا ؛
دلستون آرامگاه منه.
________________

Home

صفحه اینستاگرام

کانال تلگرام

About

آدرس کوتاه شده برای لینک دادن در بلاگفا :

http://goo.gl/Rql0Wp

.

جام حذفی

چهارشنبه, ۲۷ خرداد ۱۳۹۴، ۰۳:۴۵ ب.ظ

من به دلیل سیاست روابط حداقلی‌ای که امسال و برخلاف همیشه ی عمرم ( و بر خلاف طبیعت درونی ام) در قبال اطرافیان اتخاذ کردم اتفاقات جالبی برایم می‌افتد. (آخر امسال به طور اتفاقی با کسانی برخورد کرده ام که درک متقابلمان از هم مثل درک متاقبل ماهی و شوفاژ است!)

مثلا درمورد امتحان امروز که آخرین امتحان بود نمیدانستم میان‌ترم حذفی1 نیست. یعنی فکر می‌کردم طبق روال مرسوم اکثر درس‌ها مباحث امتحان میان‌ترم در امتحان پایان‌ترم نمی آید؛ و قاعدتاً فقط پایان‌ترم را خواندم. اما وقتی برگه سوالات را دادند دیدم 50درصد نمره‌ی امتحان مستقیما از مباحث میان‌ترم آمده!

خب این اتفاقی است که برای هر کسی ممکن است بیفتد. اما چیزی که برای من جالب بود این است که فقط آن 50درصدی که مربوط به میان‌ترم بود را توانستم پاسخ بدهم!


پانویس 1 ) در دوران کارشناسی سر حل تمرین مقاومت مصالح یکی از بچه‌ها پرسید میان‌ترم حذفی است؟ استاد حل تمرین هم برگشت و خیلی جدی گفت: نه، چهارجانبه است!

  • مصطفا موسوی

خاطرات روشن

نظرات (۱۲)

سلام
یه پیشنهاد فوق العاده 
برای افزایش بازدید کننده های خود و اینکه بلاگ شما در سطر اول نتایج گوگل پیدا شود پشنهاد میکنم با بلاگ ما با آمار 1.600.000 بازدید کننده تبادل لینک کنید
به همین منظور لینک مارار در پیوند های بلاگ خود قرار دهید و سپس به ما از طریق بلاگ ما ( teamandroid.blog.ir ) یا ایمیل اطلاع دهید تا لینک شما را در قالب بلاگ خور قرار دهیم .
ممنون
  • انارماهی : )
  • :))

    خیره ان شاالله
    پاسخ:
    برام صلوات بفرستین در این ایام عزیز!
  • خانم گلآبی
  • شما موفق می شید...شک نکنین :دی
    پاسخ:
    مُدُنُم!
    "درک متاقبل ماهی و شوفاژ"

    :)))))))))
    پاسخ:
    الان که فکرشو می کنم می بینم جفتشون با آب سر و کار دارن و باز یه ربطی به هم دارن!
    هیچم این اتفاق واسه همه نمیفته
    یا حداقل واسه دخترا.حواس ادم باید جمع باشه دیگه
    .
    .
    امیدوارم نمره هات خوب باشه این ترم:)
    پاسخ:
    امیدوار باش!
    خیلی جالب بود...
    اتفاقا یکی از آشنایان، امتحان داشت و اصلا درس نخونده بود، فقط رفته بود سر جلسه که غیبتش رو موجه کنه و درسش رو خذف؛ دید خوبه سوالات، امتحان داد و 18.5 شد. از خیلی از هم کلاسی های درس خونده ش بیشتر : /
    پاسخ:
    آره پیش اومده یه امتحانو فکر می کردم متوسط دادم اما نمره ها که اومد ماکس شدم!
  • نیمه سیب سقراطی
  • واااای ...
    استرس گرفتم :/
    و شما چه خونسردانه برخورد کردین :|
    پاسخ:
    بله خونسردی از صفات پسندیده است!
    تجربه نشون داده هیچکدوم از امتحانای دانشگاه قابل پیش بینی نیست. خود من ترم یک کارشناسی امتخان ریاضی 1 رو با اطلاعات پیش دانشگاهی و دبیرستان جواب دادم و هرچی تو فرجه ها خونده بودم به دردم نخورد.
    هی جوونی کجایی که یادت بخیر.
    پاسخ:
    جوونی!
    چهار جانبه هم خیلی خوب بود :)
    پاسخ:
    آره کلی خندیدیم!
  • خانم انـــــار
  • خخخ خو این نشون میده دانشجوییی هستین که تو طول ترم درس می خونین و مث من نیستین که الان جزوه ثابتشو دفه اوله داره میبینه :|
    پاسخ:
    آره من تو طول ترم درس میخونم :)))
    من شب امتحان هم نمیخونم مرد حسابی!
  • آبان ابانی
  • هیچی با حال تر جواب اون استاد نبود ...
    چهار جانبه ..خخخ
    من معولا میان ترم نداشتم ...شاید تو کل دوران کارشناسی 4 تا میان ترم هم نداشتم ...خخ
    پاسخ:
    خب لابد رشته تون انسانی اینا بوده. چون توی رشته های فنی اکثر درسا میان ترم داره
    کاملا میفهمم که درس های قبلی رو بهتر جواب دادید یعنی چه!
    +موید و منصور باشید!:)
    پاسخ:
    ممنون :)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">