دلستون

نگفتنی های از دهان در رفته ی مصطفا
دلستون

نخلستون خونه ی نخلا ؛
دلستون آرامگاه منه.
________________

Home

صفحه اینستاگرام

کانال تلگرام

About

آدرس کوتاه شده برای لینک دادن در بلاگفا :

http://goo.gl/Rql0Wp

.

شال گردن برام می‌بافی؟

يكشنبه, ۸ اسفند ۱۳۹۵، ۰۹:۴۷ ب.ظ

از اولین روز سرد شدن هوا در آبان ماه، دو تا شال گردنم را در آوردم و نوبتی می‌پوشمشان. شال گردن، گردن آدم را گرم نگه می‌دارد. شال گردن را که روی دهانت بکشی نفس‌هایت را گرم می‌کند. شال گردن می‌تواند با کلاه آدم ست شود و هارمونی بهتری به تیپ آدم بدهد. شال گردن، یکی از معدود دلخوشی‌های زمستان است. همین چند روز پیش که دو دقیقه قبل از جلسه با استادم چند قطره شیرکاکائو ریخت روی پیرهن سفیدم، شال گردن با فداکاری تمام مثل یک کراوات پهن لکه را پوشاند. استاد هم اصلا نپرسید توی این اتاق گرم چرا شال گردن پوشیدی. استاد آدم فهمیده ای است. او می‌داند شال گردن رفیق من است!

نظرات (۱۱)

من براش بافتم
پاسخ:
خوش به حالتون :)
:)
پاسخ:
:)
  • پرستو ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
  • منم عاشق شال و کلاهم و همش دوس دارم یه کلکسیون از شال و‌کلاه جمع کنم واسه خودم:)
    پاسخ:
    اصن شاعر میگه شال و کلاه کن آسمون خیسه
    حالا شال گردن میخواستین لازم نبود این همه کلمه بگین..
    می بافن ایشالله :)
    پاسخ:
    از کجا میدونید لازم نبود؟!
  • عطیه میرزاامیری
  • دارم ی موسیقی بی کلام گوش میدم
    بعد این پستم خوندم
    خیلی بهش خورد
    دوست داشتم این نوشته رو
    پاسخ:
    آفرین به من! چه حرفه ای شدم! موزیک بی کلام!
    ممنون :)
  • مهشاد هاشمی
  • بنظر من یکی از شیرین ترین تصویرها تصویر زنیه که بافتنی میبافه. من تا به حال هزار مرتبه سعی کردم یاد بگیرم. عین هر هزار بار با آموزش دهنده دعوام شده و میله و کاموا رو پرت کردم یه گوشه و رفتم
    پاسخ:
    هنر به این لطیفی رو با این خشونت از خود می‌رانید بعد میفرمایید که زیبا ترین تصویوه و فیلان؟!
  • علی کافه چی
  • می فرماد که:

    چندی‌ست که سردم شده دور از دم گرمت
    بر گردنم از بوسه مگر شال ببافی....


    بله
    پاسخ:
    بله. می‌فرماد که بو میکشم تو رو از شال قرمزم...
  • علی کافه چی
  • یه انجمنی داشتیم که توش شعر می خوندیم و نقد می کردیم و اینا
    بعد یه روز یکی از نسوان برای یکی از ذکور شال گردن بافت و بهش هدیه داد

    امسال سومین سالگرد ازدواج‌شون خیلی خوش گذشت!

    پ.ن : توی شال گردن بافتن یه عشقی پنهانه که ادم نمی تونه توصیفش کنه. حس کردنیه. یدرک و لا یوصفه! خدا نصیبت کنه ایشالا


    پاسخ:
    گشت ارشاد مگه نبود اونجا؟! چه جلافتا!
  • چشم به راهم ...
  • ان شاالله به همین زودی،  برای شما شال گردنی بیاورند :)
    پاسخ:
    چشم به راهیم!
    اگه بلد نباشه ببافه احتمالا غصه میخوره که چرا بلد نیست:)
    پاسخ:
    آدم تنبل حقشه به هرحال!
    چه همه من عاشق بافتنی ام ولی کسی رو ندارم براش شال گردن ببافم:)
    پاسخ:
    کلا دنیای وارونه ایه!
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">