دلستون

نگفتنی های از دهان در رفته ی مصطفا
دلستون

نخلستون خونه ی نخلا ؛
دلستون آرامگاه منه.
________________

Home

صفحه اینستاگرام

کانال تلگرام

About

آدرس کوتاه شده برای لینک دادن در بلاگفا :

http://goo.gl/Rql0Wp

.

مجاز محض ۵ - روز از نو

دوشنبه, ۲۷ دی ۱۳۹۵، ۰۹:۴۵ ب.ظ

یک بار که بعد از چند روز قهر بالاخره نصفه و نیمه داشتی آشتی می‌کردی، اوایل چت حس و حال خاصی داشتم. انگار که تازه با هم آشنا شده باشیم. کلمات را با دقت انتخاب می‌کردم. مواظب بودم حد صمیمیتم را نگه دارم. انگار که تازه بخواهی مرا بشناسی و از رفتارم  قضاوت کنی با من بمانی یا نه. انگار که تازه بخواهم دلت را ببرم! استرس داشتم و می‌ترسیدم حرفی بزنم به تو بر بخورد. اما حس خوبی بود.

بعد از آن تصمیم گرفتم فرق صمیمی شدن با تکراری شدن را درک کنم. بعد از آن هر روز من پسر ۱۷ ساله ای می‌شدم که برای دل بردن از دلبرش خودش را به آب و آتش می‌زند.

می‌گویند عشق اول شیرین ترین عشق است. بعد از آن تو هر روز عشق اول من می‌شدی!


#عاشقانه‌های‌مجازی ۵

پی‌نوشت ۱: توبه‌ی گرگ مرگ است! باز هم از این یادداشت ها گذاشتم!

پی نوشت ۲: شاید آن پسر ۱۷ ساله این باشد(!):


نظرات (۷)

  • آذری قیز
  • کاش همه ی عشق ها همینقدر خواستنی و زلال بودن
    مواظب عشق تون باشید چشم نخورید:)
    پاسخ:
    بادمجون بم آفت نداره!
    :)))
    به پی نوشت 2
    پاسخ:
    بله، جلو مدرسه دخترونه ست!
    سری پست های مجاز محض‌تون خیلی خوبن :)
    پاسخ:
    لطف دارید :)
  • پرستو ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
  • کاش واقعا ابن کار رو می کردن. این روزا همه به فکر تنها چیزی که نیستن عشقه
    پاسخ:
    سونامی تمدن نو همه و همه چیزو با خودش می‌بره !
  • محمد ابراهیمے
  • ای کاش همیشه این مراقبت‌ها را در گفتار و کردارش داشته باشد.
    پاسخ:
    همیشه ش سخته واقعا !
  • علی کافه چی
  • ظاهرا شما هم عاشقی بر لطف و بر قهرش به جِد!
    پاسخ:
    به جَدم به جِد ام!
  • منتظر اتفاقات خوب
  • هر روز دوباره و دوباره عاشق می شوی و عاشق میکنی..

    پاسخ:
    این دومی رو دیگه نمیشه مطمئن بود!
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">