دلستون

نگفتنی های از دهان در رفته ی مصطفا
دلستون

نخلستون خونه ی نخلا ؛
دلستون آرامگاه منه.
________________

Home

صفحه اینستاگرام

کانال تلگرام

About

آدرس کوتاه شده برای لینک دادن در بلاگفا :

http://goo.gl/Rql0Wp

.

مجاز محض ۴ - حریص

پنجشنبه, ۱۶ دی ۱۳۹۵، ۱۲:۴۹ ق.ظ

شب هایی که زودتر از من می‌خوابی انگار به تو حریص تر می‌شوم! هی گوشی را بر می‌دارم تا پیام بدهم اما تا صفحه‌ی چت را باز می‌کنم و شب به خیرت را می‌بینم یادم می‌آید خوابی؛ مثل روز اول ماه رمضان که هی می‌روم سمت بطری آب و هی یادم می‌آید که روزه ام.

بله. باید گاهی روزه ات بگیرم تا قدر تو را بدانم؛ تا حال آنهایی که تو را ندارند را بدانم. چاره ای نیست. بی حال و دمق منتظر فردا صبح می‌مانم تا روزه ی شبانه ام را با تو افطار کنم.

شاید هم خوابیدم. خواب روزه دار هم عبادت است...


مصطفی موسوی


#عاشقانه‌های‌مجازی ۴

و قسمت آخر! کاش اینجا منتشرشان نمی‌کردم.

  • مصطفا موسوی

عاشقانه های مجازی

نظرات (۶)

فوق العاده بود ولی
پاسخ:
نه دیگه اونقدر هم! ممنونم :)
  • نیمه سیب سقراطی
  • به نظرم قشنگن ، مرسی که منتشر شدن تا ما اونا رو بخونیم :)
    پاسخ:
    مچکرم :)
  • عطیه میرزاامیری
  • این قسمتش رو خیلللللللی دوست داشتم
    خیلیا
    پاسخ:
    خیلی ممنون بابت این لام مشدد!
    گاهی باید نبودن را مزه کرد...
    پاسخ:
    هرچند مث زهر مار باشه
  • علی کافه چی
  • الانسان حریص علی ما منع ...
    پاسخ:
    همینه دقیقا
    خیلی زیبا..!
    پاسخ:
    مچکرم :)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">