دلستون

نگفتنی های از دهان در رفته ی مصطفا
دلستون

نخلستون خونه ی نخلا ؛
دلستون آرامگاه منه.
________________

Home

صفحه اینستاگرام

کانال تلگرام

About

آدرس کوتاه شده برای لینک دادن در بلاگفا :

http://goo.gl/Rql0Wp

.

مجازمحض ۱ - اشارات نظر

شنبه, ۱۱ دی ۱۳۹۵، ۰۸:۰۵ ق.ظ

از میان نظر بازی‌ها و اشاره‌های پنهان عاشقانه‌ای که از  سعدی و حافظ گرفته تا همین هوشنگ ابتهاج معاصر تعریفش کرده‌اند من نظر بازی های مجازی را دوست می‌دارم. وقتی که در شبکه‌ای، یا گروهی هردویمان هستیم، هردو آشناهای خودمان و آشناهای مشترکی داریم اما هیچ کدام نمی‌دانند ما با همیم. نمی‌دانند پنهان از چشمشان چه سر و سری داریم. بی آن که کسی بداند همه کس همیم. دیگران هیچ وقت نخواهند فهمید در جملات کوتاهی که در مقابلشان خطاب به هم می‌نویسیم و ظاهرا مانند همه، با هم حرف می‌زنیم چه عشقی نهفته است.

این که بعد از گذاشتن هر پستی یا مطلبی هم‌دیگر را جداگانه خبر کنیم را دوست دارم.این که بگوییم می‌خواهم این نظر را بگذارم ایرادی ندارد؟ یا کدام یک از این عکس ها را بهتر است بگذارم؟ این هم فکری پنهانی، این اتاق خصوصی پنهانی را دوست دارم. استرس این که در عموم از آنچه از هم می‌دانیم چیزی از دهانمان بپرد و دیگران بهمان شک کنند را دوست دارم.

این فضای مجازی که یک عده آدم از ناکجا آبادِ جهان در هم می‌لولند و با هم زندگی می‌کنند خود به خود مرموز است.  من این مرموز بودنمان در این فضای مرموز را دوست دارم.


#عاشقانه‌های‌مجازی ۱

پی نوشت: یک سری یادداشت کوتاه دارم با موضوع عاشقانه‌های مجازی. نمی‌دانم خوب شده‌اند یا نه؟ یا کلاً موضوع درستی برای انتشار است یا نه؟ به هرحال  قبلا بعضی‌هایشان را در کانال منتشر کرده‌ام. اینجا با پیش عنوان «مجاز محض» می‌گذارمشان.

نظرات (۶)

  • علی کافه چی
  • آخ مصطفی..
    چه دلم خواست این حال و هوا رو ...
    آخ که چه خوبه..
    اینکه بگم ایشالا علنی بشه این نظربازی هاتون دعای خوبیه
    ولی به نظرم اینجوری کیفش خیلی بیشتره :)
    پاسخ:
    همینه که فکر می‌کردم بد آموزی داره! شما که متاهلی اینو بگی این ایجرا چی میگن؟ اصن منصرف شدم از انتشارش :|
    من از نوشته های شما خوشم میاد.
    ادامه بدین.
    پاسخ:
    خیلی ممنونم ؛ حتما :)
     من عضو کانال هستم ولی سالی ببارم وجدانی سر نمیزنم , خیر ببینی 
    همینجا پستشو بزار بخونیم , با تشکر :)
    +ولی مخالفم با این نظر عاشقانه های مجازی که دیگران خبر ندارند 
    دیگران میدونن به رو خودشون نمیارن :) 

    پاسخ:
    دم دیگران گرم!
    در مورد کانال هم خب چه اجباریه؟ :))
    همه که تلگرام ندارن که 
    نوشته ی قشنگی بود،همینجا بذازین لطفاً 

    پاسخ:
    بله من هیچ‌وقت وبلاگم رو به تلگرام و اینستاگرام و امثالهم نمی‌فروشم و مطمئنا اینجا رو کامل تر از اونای دیگه نگه می‌دارم.
    ممنونم‌:)
    بسیار زیبا :)
    پاسخ:
    بسیار متشکر :)
  • ماهی قرمز
  • هم موضوع خوبیه هم خوب شدن 
    ممنون برای اینکه یه بلاگر خوش قلمید :)
    پاسخ:
    ممنون برای این تعریفا :)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">