دلستون

نگفتنی های از دهان در رفته ی مصطفا
دلستون

نخلستون خونه ی نخلا ؛
دلستون آرامگاه منه.
________________

Home

صفحه اینستاگرام

کانال تلگرام

About

آدرس کوتاه شده برای لینک دادن در بلاگفا :

http://goo.gl/Rql0Wp

.

خواب های رنگی

پنجشنبه, ۱۳ آبان ۱۳۹۵، ۰۹:۳۴ ب.ظ

دلم می‌خواهد چرخ فلک چند روزی دست از سرمان بردارد که کمی نفس بکشیم. مثلا با هم برویم مسجد نصیر الملک شیراز. تو چادر رنگی سر کنی و بنشینی کنار یکی از ستونهای شبستان و در حالی که صورتت رنگ در رنگ شده برایم آهنگ «باز باران» را بخوانی و من سر بر روی زانوی تو مقرنس‌ها را نگاه کنم و آهسته خوابم ببرد. مثل الان که خوابم برده بود و داشتم همین ها را توی خواب می‌دیدم...


آهنگ باز باران از گروه پالت

مسجد نصیرالملک




نظرات (۵)

اولین پست رنگی رنگیت^_^
پاسخ:
پست من سیاهه! مسجده رنگیش کرده!
واای.. مسجد صورتی..
پاسخ:
بله! در توضیح برای سایر دوستان اضافه کنم که این مسجد به مسجد صورتی هم معروفه :)
چه مسجدی، عالیییه  
چه خواب رنگی دیدین:)
پاسخ:
آره :)
  • فاطمه (خط سوم)
  • چه مسجد خوش و رنگ و لعابی
    چه خواب خوبی
    پاسخ:
    دیگه خواب خوبم از آدم دریغ کنن که هیچی!
  • ماهی سیاه کوچولو
  • چه خوبه اگه خواب های خوب، از خواب های بد، خیلیییییییی خییییییییییلیییییییی بیشتر باشن!
    پاسخ:
    چیزای خوب همیشه کمن!
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">