دلستون

نگفتنی های از دهان در رفته ی مصطفا
دلستون

نخلستون خونه ی نخلا ؛
دلستون آرامگاه منه.
________________

Home

صفحه اینستاگرام

کانال تلگرام

About

آدرس کوتاه شده برای لینک دادن در بلاگفا :

http://goo.gl/Rql0Wp

.

قد، و سایر پارامترهای فیزیکی

چهارشنبه, ۳ شهریور ۱۳۹۵، ۱۱:۳۸ ق.ظ
رویم نمیشود از این پسر و دختری که توی آزمایشگاهمان، آزمایشگاه دانشگاه را می‌گویم، کامپیوترشان کنار هم است و با هم مثل نامزدها رفتار می‌کنند بپرسم که در چه مرحله‌ای هستند و اسم رابطه‌شان را چه می‌شود گذاشت. ولی خب برایم مسلّم است این است که از جنس گرل فرند بوی فرندهای رایج دانشگاهی نیستند. چیزی که برایم جالب است این است که قدشان برعکس است. یعنی پسر داستان هم قد یک دختر معمولی و دختر داستان هم قد یک پسر متوسط یا حتی کمی قد بلند است. خب شاید بگویید باشد قد که دلیل نمی‌شود. باید دلشان اندازه‌ی هم باشد. و کلا معیارهایی مثل قد و سن (مثال حضرت محمد و خدیجه) و کلا معیارهای فیزیکی و جغرافیایی و ... لزوما تعیین کننده نیست. نمیدانم درست است یا نه. اما خب به هرحال قبول کنید این که کسی بخواهد خلاف جهت آب شنا کند و عشق را، بدون این که با بچگی کردن اشتباهش بگیرد، اولویت اصلی زندگی اش بگذارد جالب است. حداقل برای آدم ترسویی مثل من!

نظرات (۸)

  • مهشاد هاشمی
  • خلاف جهت آب شنا کردن اونم توی همچین موضوعی خیلی کار سختیه...دل بزرگ میخواد و یار همدل و همراه
    پاسخ:
    واقعا. شما مثلا فکر کن مرد خونه باشی بعد صدا بزنی خانوم من دستم نمیرسه بیا این مثلا لیوانو از توی کابینت بده به من :|
    "شما مثلا فکر کن مرد خونه باشی بعد صدا بزنی خانوم من دستم نمیرسه بیا این مثلا لیوانو از توی کابینت بده به من :| "
    چه اشکالی داره؟؟؟؟؟؟؟؟؟زن اگه زن باشه این چیزا براش مهم نیست!
    پاسخ:
    خب دیگه زن معمولا زن نیست به این معنا!
    تو این موارد اصن نمیفهمم تو رو! 
    نمیدونم چجوری بحث اختلاف جغرافیایی رو تونستی ربط بدی به موردایی که تو دانشگاه دیدی!!!!! ببین به نظرم دو نفر عاقل و بالغ با هر اختلاف جغرافیایی که توامان میشه با اختلاف فرهنگی، با هم بتونند مچ بشند، باهم بتونند بسازند و غم و شادیاشون رو باهم به اشتراک بذارند، حال همدیگه رو خوب بکنند، از گناه و دلخوری هم بتونند بگذرند، از هم نتونند ناراحت بشند این آدما پتانسیل این رو دارند همسفرهای خوبی برای هم باشند، فقط یه آدم ترسو میتونه اسمش رو بذاره شنا خلاف جریان آب، جریان آب که اگر درست میرفت اینهمه تلفات نداشتیم!

    موارد دیگه مثل قد و اینا هم باشه حضوری خدمتت برسم
    یاعلی
    پاسخ:
    زیاد حرف میزنی بچه جون! باید بیام زبونتو قیچی کتم!
    ولی خارج از شوخی چیزایی که میگی به درد همین کتابا و وبلاگا و صفحه های اینستاگرام می‌مونه. چیزی که توی واقعیت زندگی مشترک ها ما دیدبم همسفر ممسفر و اینا نیست! قضیه پیچیده تر از این حرفاست
    این سبک جواب دادن رو آخرین بار از جناب آقای احمدی نژاد دیده بودم!!
    باشه کوه تجربه 
    من دیگه چیزی نمیگم 
    قشنگ معلومه ازون بالا ی کوه چطوری به ما می نگری!
    ولکن 
    مراقب خطاهای اندازه گیری باش، تجربه یا اکسپریمنت فی ذاته دارای خطاهستش، شاید هیچ دو اکسپریمنت مشابهی نتایج یکسانی نداشته باشند، اپراتور هم دچار خطا بشه دیگه ..... به هیچ دردی نمیخوره! به هیچ درد!
    پاسخ:
    نخیر من اگه از دیدگاه و تجربه م مطئن بودم انقدر، اصلا چنین پستی نمیذاشتم!
    فقط نظرمو گفتم. و بر خلاف نظر تو من میگم تجربه خطا نداره و هر تحلیلی رو درست یا غلط بودنشو نهایتا با نتایج اکسپریمنت می سنجند به قول خودت. اپراتور هم خطاش با تکرار قابل حذفه ولی خطای محاسباتی رو تو ممکنه هیچ وقت نفهمی از کجا بوده! آره داداش اینجوریاست!
    خب عزیز من اکسپریمنت خطا نداره و هرچی که میده صددرصد درسته ، البته با توجه به شرایطی که توش انجام شده بهت نتیجه میده !! به این نکته باید توجه داشت ،شرایط همون آزمایش ! خیلی اوقات آزمایشات با تکرار به نتایج یکسانی نمیرسند!! چون اپراتور درست اندازه نگرفته شرایط رو! یه چیزایی رو هم اصلا ابزار اندازه گیریش رو نداره! من زندگی رو مقایسه کردم با آزمایش ، اصل صحبت من این بود که کنار هم قرار گرفتن دو نفر برای زندگی مشترک هیچ وقت شرایطی دقیقا مشابه با زندگی دو نفر دیگه رو نمیتونه ایجاد بکنه!!(یا شبیه سازی بکنه ) که بشه از نتیجه ی بدست اومده از  یکی ، نتیجه ی دیگری رو قبل وقوع پیش بینی کرد!!!!اپراتور هم خیلی در این رابطه نمیتونه تجربه کسب کنه!! و به نظرم در این مورد اپراتور فقط و فقط یکبار آزمایش میکنه و اندازه مگیره!همه ی نتایج بدست اومده رو میگم نه یه مورد خاص!بله اختلاف جغرافیایی هزینه جابجایی داره مثلا و البته خستگی راه !!! اینکه دیگه جای بحث نداره اصن
    پاسخ:
    به هرحال تنها چاره ی ما اینه که اولا از نظر فلسفی به قضیه نگاه کنیم و بعد هم فلسفه هایی که بینشون شک داریمو مقایسه کنیم با نتایج عملی کسایی که سعی کردن همون فلسفه رو پیاده کنن. من شخصا نتیجه گرفتم که این نتایج برام قابل اعتماده. تو اگه تجربه بهت نشون داده که درسته شاید بتونی این کارو بکنی اما نباید از من توقع نداشته باشی طبق نتیجه گیری تو فکر کنم که. ضمنا اختلاف جغرافیایی و فرهنگی و این چیزا مسئله ش پیچیده تر از اونه که بشه اینجوری به نتیجه رسید. ضمن این که نسخه ی یه بیمار رو نمیشه برای همه ی بیمارا پیچید. شاید یه کاری رو من انجام بدم اشتباه باشه ولی مثلا تو انجام بدی درست ترین کار باشه :)
    تمام تلاش من این بود که بگم حکم کلی نمیشه داد!!!
    و با حرف تو که یه قاطعیت خاصی توش بود مخالفت کنم! البته نظرم بود و هدف مخالفت نبود!
    .
    .
    .
    ضمن تشکر فراوان از همراهیت باید بگم:
    .
    .
    .
    اولا بیمار خودتی و نسخه هات بدرد خودت میخوره :)))
    ثانیا: خدمتت عرض کنم که ماهی آزاد توی فصل تولید مثل خلاف جهت جریان رودخونه حرکت میکنه تا به طبیعت بی رحم ثابت کنه سزاوار بقاست!!میفهمی بقاااا گاهی برای بقا باید خلاف جهت رودخونه حرکت کرد، بقای فکر و اندیشه ، بقای روح ...وگرنه برای تولید مثل توی آبشور هم میشه تخم ریزی کرد :))))
    پاسخ:
    هیچ تحلیل و نتیجه گیری ای قاطع نیست. اما وقتی با یه تحلیلی یه نتیجه رو میگیری باید توی عمل بهش قاطع باشی وگرنه بی ثبات میشی. من میدونم ممکنه تصمیمم اشتباه باشه اما چون قطعا ثابت نشده اشتباهه و حتی نمیدونم کجاش ممکنه بلنگه، پس با اطمینان بهش عمل میکنم.
    ضمن تشکر فراوان از همراهی تو و بالا بردن تعداد کامنتای مطلب باید خدمتت عرض کنم که "تو رو هم می بینیم آقا سجاد!"
    بدرود موسوی

    پاسخ:
    چه سنگین کار میکنی!
    فی امان الله جعفری جان
    میگم که ! حتما برو بپرس .ها؟
    پاسخ:
    نمیشه بابا!
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">