دلستون

نگفتنی های از دهان در رفته ی مصطفا
دلستون

نخلستون خونه ی نخلا ؛
دلستون آرامگاه منه.
________________

Home

صفحه اینستاگرام

کانال تلگرام

About

آدرس کوتاه شده برای لینک دادن در بلاگفا :

http://goo.gl/Rql0Wp

.

گزارش یک قتل

يكشنبه, ۱۶ خرداد ۱۳۹۵، ۰۹:۴۳ ب.ظ

چهارشنبه شب با کلی دردسر راه افتادم سمت خانه. دوستم که اتفاقا همان موقع با هم حرف میزدیم گفت «عه داری برمیگردی خونه؟» یک لحظه جا خوردم و برگشتم دویاره جمله را خواندم. جالب بود برایم که مدت هاست نمی گویم «دارم برمیگردم خونه». بلکه میگویم «دارم میرم خونه». بگذریم.

تا فردا عصرش(پنجشنبه) توی راه بودم و نهایتا به طریقی که توی کانال گفتم (جمله تبلیغاتی ست!) به خانه رسیدم. دو روز زندگی کردم و بعد از ظهر شنبه دوباره راه افتادم. و صبح ساعت ۵:۴۵ رسیدم تهران و مستقیم رفتم شرکت!

الان خسته ام. از بس این روزها خوب و بدِ حادثه را برانداز کرده ام، از بس که این روزها چه باید میشد ها و چه باید بشود ها را به جان هم انداخته ام، و از بس که این روزها فکر کرده ام، حالم از تنها شدن با خودم به هم میخورد. اینهمه رنج برای چیست؟ کِی قرار است بی دغدغه، بی ترس، حداقل یک روزِ کاملا خوش داشته باشم؟ نمیدانم

  • مصطفا موسوی

تلاش

روزمرگی

غربت

فرسایش

نظرات (۵)

از هیچ چیزی بیشتر از تنها موندم با خودم بدم نمیاد، از هیچ مصاحبی بیشتر از خودم فرار نمی کنم...
تبلیغاتت به جا بود رفتم یه بار دیگه سرزدم به کانالت:)
پاسخ:
متشکر! :)
  • مهدیه عباسیان
  • یه قتل تدریجی...
    یاد شعر نرودا افتادم:

    به آرامی آغاز به مردن می کنی
    اگر برده ی عادات خود شوی
    اگر همیشه از یک راه تکراری بروی 
    اگر روزمرگی را تغییر ندهی

    پاسخ:
    قشنگ بود :)

    هر کس که دغدغه زندگی داره زندگیش همینطوری شده.

    پاسخ:
    چه میشه کرد
  • محسن رجب پور
  • سلام مصطفی جان
    نگو داداش دلم غم کرد.
    پاسخ:
    سلام
    با نگفتن حل نمیشه عزیز :)
    سلام دوست عزیز

    من وبلاگ شمارو دنبال کردم...
    ممنون میشم دنبال بفرمائید :)

    یا علی مدد
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">