دلستون

نگفتنی های از دهان در رفته ی مصطفا
دلستون

نخلستون خونه ی نخلا ؛
دلستون آرامگاه منه.
________________

Home

صفحه اینستاگرام

کانال تلگرام

About

آدرس کوتاه شده برای لینک دادن در بلاگفا :

http://goo.gl/Rql0Wp

.

تجارت

چهارشنبه, ۵ خرداد ۱۳۹۵، ۰۳:۲۷ ب.ظ


مشتری گرامی. خودت که میدونی اوضاع اقتصادی مملکت خرابه. ما هم مثل همه. البته ما دیشب نشستیم فکر کردیم دیدیم اگه همه ی چند میلیون نفر مشتریامون (مشتری؟:| ) بیان کارت_بانکی شون رو با قیمت ۲۳۰۰تومن عوض کنن، چند ده میلیارد پول نصیبمون میشه و خیلی حال میده.

چی؟ نمیخوای؟ بابا شوخی کردم، میخوایم همونطوری که توی پیامک ارسالی گفتیم خدمات کارت رو بهینه کنیم. یعنی زین پس با این کارت میتونی سوار اتوبوس شی، بلیط قطار بخری، استخر بری، کتاب بخری، باهاش‌میتونی لای دندونتو بعد از غذا پاک کنی، به وای فای نامحدود وصل شی، باهاش خودتو ماساژ بدی،گشنه ت شد تکونش بدی غذا ازش‌میاد بیرون، سوارش شی پرواز کنی بری اینور و اونور، و هزارتا کار دیگه. حتی بدون این که توش پول باشه! باورت میشه ؟؟ بوخودا ! پس ۲۳۰۰ که پولی نیست، بیا انجامش بده عزیزم. بیا عزیزمممم. بیااااا


پی نوشت: ولی‌کور خوانده اند! فردا صبح که رفتم‌حسابم را بستم و بانکشان ورشکسته شد حساب کار دستشان می آید! این عینک آفتابی من کو؟ 😎


پی نوشت دوم: یکی از مخاطبین گرامی از بنده خواستن وبشون رو‌تبلیغ کنم. چشم. دوستان این وبلاگ «زندگیمون قصه نبود»ه. متعلق به آقای محمد راد:)

نظرات (۴)

  • دریا _ گاه نوشته های من
  • من که نمیرم
    پولی هم تو کارتم نیست که خودشون کم کنند :)
    پاسخ:
    راحت!
  • همطاف یلنیـــز
  • سلام سلام
    .
    آ آ ... کارت حقوق گرامی مادر،تجارت است. پس از مطلب شما رفتم گوشی اش رو چک کردم ببینم برایش پیغامی از بانک رسیده، خبری نبید. خوو فردا هم پنجشنبه است و سازمان حقوقی ایشان تعطیل
    شنبه پیگیری می کنم (فقط خواهشنا تا مشخص شدن تکلیف حساب حقوق گرامی مادر، بانک رو ورشکسته نکنید... ممنان ^_^)
    پاسخ:
    باشه موکول شد به شنبه! :|
    طنز جذابی بود!
     
    حسابتو ببند وخی بیا بانک مسکن پس فردا خونه هم بتونی بخری...
    پاسخ:
    ای بابا شما معمارا هم که فرصت طلب!
  • علی کافه چی
  • کاشه همه ی مردم همین واکنش تو رو داشتن
    اون وقت خیلی چیزا عوض می شد


    آقا پول بدیم وبلاگ ما هم تبلیغ می کنی؟ :))
    پاسخ:
    نه فقط وبلاگای خوبو تبلیغ میکنیم اینجا !
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">