دلستون

نگفتنی های از دهان در رفته ی مصطفا
دلستون

نخلستون خونه ی نخلا ؛
دلستون آرامگاه منه.
________________

Home

صفحه اینستاگرام

کانال تلگرام

About

آدرس کوتاه شده برای لینک دادن در بلاگفا :

http://goo.gl/Rql0Wp

.

اما حریف نمی شود!

سه شنبه, ۱۲ خرداد ۱۳۹۴، ۱۰:۱۴ ب.ظ

این یکی از اولین شعرهایم است، وقتی پیش دانشگاهی بودم. می دانم از نظر وزنی کمی اشکال دارد اما شما به موزون بودن خودتان ببخشید!
( راستی از این پست که گذشت، اما از این به بعد سعی می کنم پست های عکس دار را اینجاز زودتر از اینستاگرام بگذارم تا تقدس وبلاگی از بین نرود!)

عیدتان هم مبارک :)


  • مصطفا موسوی

شعر

شعروگرافی

نظرات (۱۱)

  • آبان ابانی
  • تایپو گرافی اش خوشگل شده ..
    و شعرش هم زیبا ..
    پاسخ:
    ممنونم :)
    عید شمام مبارک
    پاسخ:
    ممنونم :)
    شعرش واقعا خووووب بود
    اشک بود....
    خی لی ممنون
    پاسخ:
    خیلی خیلی ممنونم از لطفتون:)
    زیباست .
    عیدتون مبارک .
    پاسخ:
    ممنونم، همچنین :)
    عیدتون مبارک! خیلی هم خوب!!
    پاسخ:
    ممنونم؛ عید شما هم :)
    قشنگ بود :) عید شما هم مبارک :)
    پاسخ:
    متشکرم و عید شمام مبارک :)
    این شعره خیلی خوب بود.تشکر فراوان.
    پاسخ:
    خواهش فراوان :)
    در جمع که از شما سخن می آید...
    نفس عمیق میکشم...انگار از یک شخص افسانه ای صحبت کردند...لحنشان، گفتن برای خالی نبودن عریضه ست.
    پاسخ:
    صادقانه بگم دقیق منظورتون رو متوجه نشدم!
    شده تا به حال در مراسم مذهبی ای نشسته باشید و در آخرش فقط صحبت از دعا برای فرج باشه؟
    اگه شده حرفمو میفهمید...

    پاسخ:
    خب من نه با توضیحات الانتون و با خوندن چندین و چند باره ی کامنت قبلیتون متوجه شدم که منظورتون چیه.
    خب توی این شعر من سعی کردم شاعر رو متفاوت جلوه بدم. کسی که از جمع جدا می شه و توی خودش فرو میره و بقیه - از جمله سردسته ی جمع - میاد به دلداریش. البته خب شعره دیگه :)
    البته که خب شعره و من هم لذت بردم از این شعر واقعا زیبا...
    فقط واقعیت رو گفتم...واقعیتی که من میبینم و شاید شما اطرافتون ندیده باشید...
    در خوب بودن شعرتون و مفهوم زیباش شک نکنید...لبخند.
    پاسخ:
    منم دیدم و میدونم چی میگید. به هر حال تشخیص ظاهر و باطن سخته. مخصوصا این روزا !
    ممنونم :)
    لایک
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">