دلستون

نگفتنی های از دهان در رفته ی مصطفا
دلستون

نخلستون خونه ی نخلا ؛
دلستون آرامگاه منه.
________________

Home

صفحه اینستاگرام

کانال تلگرام

About

آدرس کوتاه شده برای لینک دادن در بلاگفا :

http://goo.gl/Rql0Wp

.

واسه ما فرقی نداره...هرجا باشیم شب نشینیم...*

يكشنبه, ۳ خرداد ۱۳۹۴، ۱۲:۰۸ ب.ظ


سلام.

هرچند با همه ی بی امکاناتی اش، وبلاگ نویسی در بلاگفا را ترجیح می دهم اما فعلا شرایط جوری است که نوشتن بهتر از منتظر بلاگفا ماندن است! خصوصا که مدیر این سایت هم ولایتی خودمان است و حدس می زنم حالا حالا ها این مشکل ادامه داشته باشد!

فعلا چیز خاصی برای نوشتن ندارم و فقط خواستم نوشتن در اینجا را شروع کنم.

پس فعلا !

آها راستی وبلاگ اصلی من delestoon.blogfa.com است :)


*عنوان بخشی از ترانه ی پرنده مهاجر سیاوش قمیشی است.

  • مصطفا موسوی

صرفا جهت اطلاع

نظرات (۵)

وبلاگ جدید مبارک:‏)‏
پاسخ:
ممنونم :)
  • پرهون بلاگ
  • بسی موجب فخر و مباهات است. امیدوارم اینجا موندنی بشی :)
    پاسخ:
    شما لطف دارید :)
  • با تو بدون من
  • سلام و احترام
    وبلاگ جدید مبارک
    پاسخ:
    سلام از ماست استاد گرامی:)
    امیدوارم شما هم به زودی از وبلاگ جدیدتون رونمایی کنید!
    سلام ...
    من دلم برای خانه ام تنگ است ..من هنوز امید دارم به برگشت بلاگفا ..
    پاسخ:
    من که خیلی از دست بلاگفا شکارم به خاطر امکانات محدودش
    هرچند اینجا هم کار می بره تا مشخص بشه عیارش چقدره!
    فعلا اینجا ام ...اما قصد نوشتن ندارم ..
    پاسخ:
    سرنوشت بلاگفا نامعلومه
    و نوشتن توی جای جدید ذهن آدمو باز می کنه
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">